اولین واکنش فدراسیون فوتبال به لغو دیدار سپاهان و الاتحاد

فدراسیون فوتبال به لغو دیدار سپاهان و الاتحاد واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا قرار بود شب گذشته دو تیم سپاهان و الاتحاد در ورزشگاه نقش‌جهان مقابل یکدیگر صف‌آرایی کنند؛ اما نماینده عربستان در آستانه شروع بازی وارد زمین مسابقه نشد و گویا دلیل این کار تیم فوتبال الاتحاد قرار داشتن تندیس شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در ورزشگاه خانگی طلایی‌پوشان بود؛ این ادعای نماینده عربستان در شرایطی مطرح شد که آن‌ها یک روز قبل از بازی در نقش جهان جلسه تمرینی خود را پشت سر گذاشته بودند.

در هر حال این جدال آسیایی به دلیل حاضر نشدن تیم فوتبال الاتحاد در زمین لغو شد و ساعتی قبل دبیر کل فدراسیون نسبت به لغو این تقابل واکنش نشان داد.

هدایت ممبینی دبیر کل فدراسیون فوتبال ایران در حاشیه دیدار نساجی و الهلال اظهار کرد: امروز یک بازی حساس است؛ هفته اول و دوم میزبان تیم‌های عربستانی بودیم و امیدوارم امشب نساجی بتواند با شایستگی از فوتبال کشور دفاع کند.

وی در خصوص لغو دیدار سپاهان و الاتحاد افزود: من اصفهان بودم. مسائلی در ورزشگاه وجود داشت؛ با نماینده AFC و نماینده امنیتی بازی صحبت داشتم و شرایطی که انتظار داشتند فراهم نشد؛ به طور کلی مکاتباتی که با AFC انجام شد دلیل لغو این دیدار به خاطر مسائل امنیتی بود.

دبیر کل فدراسیون پیرامون اینکه آیا روز تمرین در جریان این مسائل قرار نگرفته بودند و آیا این اتفاق یک تصمیم از پیش تعیین شده بود، عنوان کرد: نباید قضاوت کنیم. باید اجازه بدهیم ارکان قضائی AFC تصمیم بگیرند. شرایطی بود که مسئولان AFC نقطه نظراتی داشتند که ابلاغ شد. با گزارشاتی که دادند گفتند بازی نباید برگزار شود.

کد خبر 692709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.