پیرغلامان حسینی ایران و ۸ کشور خارجی وارد رشت شدند

پیرغلامان حسینی از سراسر ایران اسلامی و هشت کشور خارجی امروز به منظور شرکت در بیستمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی به میزبانی گیلان با استقبال اسدالله عباسی استاندار گیلان و جمعی از مسئولان استانی وارد فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل رشت شدند.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان، پیرغلامان حسینی از سراسر ایران اسلامی و هشت کشور خارجی امروز_ سه‌شنبه یازدهم مهرماه_ همزمان با میلاد با سعادت حضرت محمد مصطفی (ص) به منظور شرکت در بیستمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی به میزبانی گیلان با استقبال اسدالله عباسی استاندار گیلان و جمعی از مسئولان استان وارد فرودگاه بین‌ المللی سردار جنگل رشت شدند.

وی در این آئین استقبال، از حضور پیرغلامان حسینی جمهوری اسلامی ایران و هشت کشور خارجی در استان گیلان به منظور برگزاری و میزبانی بیستمین اجلاس بین‌المللی در استان ابراز خرسندی کرد.

استاندار گیلان با تبریک ولادت باسعادت پیامبر مهربانی‌های عالم حضرت محمد مصطفی (ص) و هفته وحدت اظهار کرد: مایه افتخار است که استان گیلان که در حب اهل بیت (ع) ریشه‌دار است، میزبان خادمان و پیرغلامان حسینی باشد.

وی خاطرنشان کرد: تجلیل از پیرغلامان حسینی، تجلیل از یک عمر نوکری امام حسین (ع) است و مداحان منتسب به شخصیتی هستند که زینت آسمان و زمین، چراغ هدایت، کشتی نجات و الگوی شرافت است.

بیستمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی با شعار محوری "گیلان حسین بن علی (ع) " از ساعت ۱۹ امروز در منطقه زیباکنار رشت با حضور و سخنرانی آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و اسدالله عباسی استاندار گیلان گشایش می‌یابد.

این اجلاس به مدت سه روز با حضور مداحان و پیرغلامان سراسر کشور و ۱۲ مداح خارجی از کشورهای افغانستان، پاکستان، تایلند، عمان، ترکیه، لبنان، هندوستان و عراق برگزار می‌شود.

کد خبر 692672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.