باشگاه سپاهان در مقابل زیاده‌خواهی‌های تیم الاتحاد عقب‌نشینی نکرد

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باشگاه سپاهان در مقابل زیاده‌خواهی‌های تیم مقابل عقب‌نشینی نکرد و نشان داد که به معنای واقعی یک باشگاه فرهنگی، ورزشی است.

حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن تبریک ولادت پیامبر (ص) و امام صادق (ع) و با اشاره به اتفاقات مسابقه فوتبال باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و الاتحاد عربستان اظهار کرد: شب گذشته شاهد حرکت ارزشی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بودیم.

وی افزود: باشگاه سپاهان در مقابل زیاده‌خواهی‌های تیم مقابل عقب‌نشینی نکرد و نشان داد که به معنای واقعی یک باشگاه فرهنگی و ورزشی است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه این حرکت از جانب تیم حریف ابعاد مختلفی داشت، گفت: رهبر معظم انقلاب همواره یادآور بوده‌اند که این‌ها بیشتر از سردار سلیمانی از شهید سلیمانی ترس و واهمه دارند.

وی تصریح کرد: در فضای مجازی و در سایر جاها به دنبال محدود کردن حاج قاسم هستند، کاربران را محدود می‌کنند و عکس سردار را محو کردند، در این مسابقه نیز حتی از مجسمه حاج قاسم نگذشتند و از این شهید عزیز ترسیدند.

مهروی‌پور با بیان اینکه جذابیت‌، قاطعیت، جسارت و استقامت این شهید بزرگوار هنوز وجود دارد و باقی‌خواهد ماند، ادامه داد: شهید سلیمانی قهرمان ملتی است که هنوز ارزش‌های فرهنگی و انقلابی در آن دیده می‌شود، الگوی تمام جوانان و مردم ما حاج قاسم است، همه باید بدانند که نسل حاج قاسم تربیت شده است و مقابل دشمن می‌ایستد.

وی ضمن تشکر از مدیرعامل باشگاه سپاهان ایران خاطرنشان کرد: باشگاه سپاهان در مسابقات مختلف دل هزاران نفر از هواداران را شاد کرد و جام‌های فراوانی را کسب کرد، اما در بازی مقابل الاتحاد پای ارزش‌ها ایستاد و این حرکت ارزشی را انجام داد، امید است که مسئولان فدراسیون فوتبال کشور هم برای دفاع از تیم سپاهان ایران اقدام کنند.

کد خبر 692650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.