اعمال قانون برای ۵۷۴ خودروی متخلف در اردبیل

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: ۵۷۴ نفر از رانندگان طی ۶ ماهه گذشته سال‌جاری که با رفتارهای خطرناک و پرخطر از مردم سلب آسایش کرده بودند، اعمال قانون شدند.

به گزارش ایمنا، سید حجت فتاحی در رابطه با رانندگان حادثه‌ساز سطح شهر اظهار کرد: ۵۷۴ نفر از رانندگان طی ۶ ماهه گذشته سال‌جاری که با انجام رفتارهای پرخطر و حرکات مارپیچ در سطح شهر موجب سلب آرامش مردم شده بودند، اعمال قانون شدند.

وی افزود: خودروی متخلفان به علت اخلال در نظم ترافیکی توقیف و رانندگان آن‌ها علاوه بر معرفی به مراجع قضائی جهت انجام سنجش سلامت روحی، روانی و رفتاری به پزشکی قانونی معرفی شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اردبیل بیان کرد: با رانندگان متخلفی که با انجام حرکات نمایشی اقدام به برهم زدن نظم و انضباط ترافیک و سلب آسایش و امنیت شهروندان می‌شوند، پلیس به طور جدی و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

فتاحی با بیان اینکه پلیس در مسیر ارتقا و افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد، ادامه داد: با مخلان نظم و امنیت ترافیکی که با ایجاد هر گونه انجام حرکات نمایشی و تخلفات حادثه ساز موجب مزاحمت و سلب آسایش و آرامش شهروندان می‌شوند برابر قانون و مقررات برخورد خواهد شد.



کد خبر 692645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.