نمایشگاه فن‌نما می‌تواند یک برند ملی و رویداد بین‌المللی شود

رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی رئیس جمهور گفت: با توجه ظرفیت خوبی که از طریق خواهرخواندگی اصفهان با شهرهای بزرگ دنیا ایجاد شده، نمایشگاه فن‌نما می‌تواند تبدیل به یک برند ملی و رویدادبین‌المللی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شقایق حق‌جوی جوانمرد در حاشیه نخستین نمایشگاه فن‌نما اظهار کرد: اصفهان، شهر علم، خلاقیت، هنر و فرهنگ است، هر چه خوبی است در اصفهان جمع شده است.

وی با بیان اینکه ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر در نمایشگاه بی‌نظیر است، افزود: با توجه به ظرفیت خوبی که از طریق خواهرخواندگی اصفهان با شهرهای بزرگ دنیا فراهم شده است، این امکان وجود دارد که نمایشگاه فن‌نما تبدیل به یک برند ملی و رویداد بین‌المللی شود.

رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی ریاست جمهوری با وجود این ظرفیت‌های بزرگ بسیار به آینده امیدوار می‌شویم، ادامه داد: به‌ویژه دقت شهرداری در پیدا کردن شکاف‌های فناوری، پیدا کردن نیازها، در رصد نوآوری‌هایی که برای مجموعه‌های شهری نیاز است، قابل تقدیر است.

وی با اشاره به وجه تمایز نمایشگاه فن‌نما با سایر نمایشگاه‌ها، گفت: در این نمایشگاه تمام ظرفیت‌های فناوری و نوآوری استان گرد هم آمده‌اند که همین موجب همدلی و هم افزایی می‌شود، پس از این نمایشگاه شاهد اتفاقات خوبی در حوزه فناوری خواهیم بود.

حق‌جو تصریح کرد: امیدوارم با استفاده از مجموعه حمایت‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بتوانیم به اتفاقاتی که بعد از این نمایشگاه رخ می‌دهد کمک کنیم و فضای فناوری کشور را غنی نگه دارد.

کد خبر 692635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.