حرکت تیم الاتحاد جنبه سیاسی داشت/ دولت عربستان باید با مدیران این باشگاه برخورد کند

وکیل ورزشی کشور گفت: دولت عربستان باید با این موضوع برخورد کند زیرا گام‌ها و مسیر طولانی برای دوستی دو کشور طی شده بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شب گذشته باید دو تیم سپاهان و الاتحاد عربستان در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف یکدیگر می‌رفتند اما این جدال به دلیل حضور پیدا نکردن نماینده عربستان در زمین مسابقه لغو شد؛

آرش شکر ریز در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص دیدار لغو شده سپاهان ایران با الاتحاد عربستان اظهار کرد: انجام فعالیت های سیاسی چیزی است که فیفا آن را منع کرده است، فیفا منعی از بابت نصب تصویر رهبران سیاسی کشورها در استادیوم‌ها ندارد. اما موضوعاتی که فیفا در نظر گرفته تبعیض و دخالت‌های سیاسی است.

وی افزود: در حال حاضر تبعیضی در چهره رهبران سیاسی نداریم تمامی پروتکل‌ها از سوی سپاهان انجام شده بود اما حضور پیدا نکردن در زمین از سوی تیم الاتحاد عربستان جنبه سیاسی داشت، این تیم شب قبل از بازی هنگام تمرین در کنار تندیس به تمرین پرداخت.

وکیل ورزشی کشور گفت: ترک زمین تیم عربستانی بیشتر شبیه یک شوی سیاسی است بر همین اساس نتیجه دیدار باید ۳ بر صفر به سود سپاهان اعلام شود زیرا آنها ترک زمین کرده‌اند و داور هم در گزارش خود شاید دچار اشتباه شده است.

وی ادامه داد: پیش از برگزاری مسابقه نمایندگان AFC ، استادیوم نقش جهان را تایید کرده و تصاویر آن را هم مشاهده کرده‌اند. به جای آنکه ورزش عامل دوستی بین کشور ایران و عربستان باشد کاری انجام دادند که باعث تأسف است.

شکر ریز اظهار کرد: دولت عربستان باید با این موضوع برخورد کند زیرا گام‌ها و مسیر طولانی برای دوستی دو کشور طی شده بود و قطعاً باید با عاملان و افرادی که باعث لغو این دیدار شدند برخورد شود.

کد خبر 692585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.