شهردار کرمانشاه در ساخت معابر جدید موفق عمل کرده است

رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: شهردار کرمانشاه در حوزه ساخت معابر جدید در شهر کرمانشاه موفق عمل کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، خسرو زرافشانی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که دوشنبه دهم مهرماه _ در ساختمان شورای اسلامی شهر کرمانشاه برگزار شد در دفاع از عملکرد شهردار کرمانشاه در حوزه عمرانی، اظهار کرد: نباید به طور کامل به جامعه بدبین باشیم، افرادی هستند که اقدامات خوبی انجام می‌دهند.

وی افزود: شهردار کرمانشاه در اقدامی سنجیده، مسیر شهرک مهدیه را به شهرک امام (ره) و بلوار جانبازان وصل کرده است که تأثیر بسزایی در رفع ترافیک شهرک دولت آباد و محلات حاشیه‌ای آن دارد و این اقدام پسندیده است.

عضو شورای شهر کرمانشاه اضافه کرد: در شرق شهر کرمانشاه راه حیاتی دیگری در محدوده کیهانشهر احداث شده است که تا انتهای محله ملاحسینی ادامه پیدا می‌کند، این شریان بسیار حیاتی و احداث آن در حاشیه شهر و منطقه محروم ملاحسینی، ستودنی است.

زرافشانی تصریح کرد: معبر دیگری در جنوب شهر کرمانشاه در حال احداث است که بسیار حیاتی و مهم است، بلوار خلیج فارس در محدوده سراب قنبر را پس از عبور از شهرک صادقیه و میدان لشکر به کمربندی شرقی متصل می‌کند و احداث و تکمیل این معبر موجب کاهش شدید ترافیک این محدوده می‌شود.

وی با اشاره به احداث معابر جدید شهر کرمانشاه، گفت: تلاش‌های شهردار کرمانشاه در ساخت معابر جدید و احداث رینگ ترافیکی را نمی‌شود نادیده گرفت یا کتمان کرد.

به گزارش ایمنا، ترافیک شدید معابر شهر کرمانشاه شهروندان را کلافه و موجب اتلاف وقت و انرژی شده است.

یکی از مطالبات جدی شهروندان، کاهش و رفع معضل ترافیک است و در این راستا شهرداری کرمانشاه با مدیریت نادر نوروزی اقدام به تعریف و ساخت رینگ ترافیکی در حاشیه شهر کرمانشاه کرده است.

معابر جدیدی که در شهر کرمانشاه احداث شده است، شامل راه دسترسی کمربندی غربی به شهرک‌های پردیس و صدرا، راه دسترسی کمربندی شرقی به شهرک کیهانشهر به نام بلوار شهید دایی چی و شهید ادیبان است.

چندین معبر جدید و مهم دیگر از جمله راه ارتباطی شهرک مهدیه به شهرک امام (ره)، معبر شهرک صادقیه و معبر راه دسترسی محله الهیه به شهرک ولایت نیز در حال احداث است.

کد خبر 692559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.