مطالبه مستمر بسیج دانشجویی صنعتی همدان برای حل مشکلات دانشجویان

مسئول بسیج دانشجویی صنعتی همدان گفت: بسیج دانشجویی بحث مالکیت خوابگاه را پیگیری می‌کند و برای حل مشکلات دانشجویان به صورت مستمر و مطالبه‌گرانه اقدام خواهد کرد.

به گزارش ایمنا، امیر حسین قطبی اظهار کرد: سال‌های گذشته استانداری قول‌هایی نسبت به مالکیت خوابگاه دانشگاه صنعتی در کنار بلوک‌های پشت دانشگاه داده بود که در اختیار دانشگاه قرار دهد تا دانشگاه بتواند با مالک شدن خوابگاه بسیاری از مشکلاتی که نسبت به نبود خوابگاه را دارد را رفع کند.

وی افزود: پس از مدتی که از این پیشنهاد نگذشته بود، این مالکیت از دانشگاه صنعتی گرفته شد و می‌توان دلیل این موضوع را مشکلاتی دانست که با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و مسکن شهرسازی پیدا شده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی ادامه داد: دانشگاه در سال جاری مجبور شد که با ایجاد ظرفیت خوابگاه‌های خودگردان مشکلات نبود خوابگاه را حل کند.

وی با بیان اینکه تا وقتی که دانشگاه مالک خوابگاه نشود نمی‌تواند نظارت کامل و دقیقی بر خوابگاه داشته باشد، خاطرنشان کرد: نبود این نظارت باعث مشکلات متعدد در بین دانشجویان شده است و حتی نگرانی‌هایی برای خانواده‌های دانشجویان ایجاد کرده است.

قطبی گفت: خوابگاه‌های خودگردان با توجه به هزینه‌های بالایی که از دانشجویان دریافت می‌کنند، دغدغه درس خواندن را از دانشجویان می‌گیرند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان ادامه داد: گذشته از هزینه، خوابگاه‌های خودگردان مشکلات متعدد برای دانشجویان، خانواده‌ها و دانشگاه درست خواهد کرد.

وی گفت: بسیج دانشجویی تمام تلاش خود را خواهد کرد که در مرحله اول بحث مالکیت خوابگاه را پیگیری کند و برای حل مشکلات دانشجویان به صورت مستمر و مطالبه‌گرانه اقدام خواهد کرد و سعی بر آن داریم با همین ظرفیت خوابگاه‌های خودگردان برنامه‌های فرهنگی، مشاوره‌ای و تفریحی برای دانشجویان برنامه‌ریزی کنیم.

منبع مهر

کد خبر 692501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.