توسعه فعالیت شرکت‌های معدنی کرمان در کشورهای همسایه و آفریقایی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان از حمایت وزارت امور خارجه برای فعالیت شرکت‌های معدنی استان در کشورهای همسایه و آفریقا خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، امیر حسن‌زاده امروز _دوشنبه دهم مهرماه_ با اشاره به دیدار با معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه، اظهار کرد: از جمله مباحث مطرح شده در این دیدار، نرخ تعهد ارزی صادرکنندگان محصولات کشاورزی استان از جمله خرما، پسته و محصولات گلخانه‌ای بود.

وی افزود: موضوع حضور شرکت‌های معدنی توانمند استان کرمان در کشورهای همسایه و آفریقایی و صادرات خدمات فنی و مهندسی از دیگر مباحث مورد تأکید در این دیدار بود.

به گزارش ایمنا، معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه نیز در این جلسه از حمایت کامل وزارتخانه و سفرا از شرکت‌های معدنی استان کرمان برای فعالیت‌های معدنکاری در کشورهای همسایه و آفریقایی سخن گفت.

مهدی صفری پیرامون موضوع خشکبار و محصولات کشاورزی نیز قول همکاری و مساعدت داد و گفت: در همین زمینه جلساتی با بانک مرکزی برگزار شده و اتفاقات خوبی را شاهد خواهیم بود.

به گفته معاون اقتصادی استاندار، در این دیدار مقرر شد در آینده نزدیک تیمی متشکل از وزارت خارجه، استانداری کرمان و بخش خصوصی بازدیدی از معادن کشورهای همسایه و آفریقایی داشته باشند.

کد خبر 692500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.