افزایش بیش از ۱۰۰ رشته کارشناسی در مراکز پیام نور استان اصفهان

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان از افزایش بالغ بر ۱۰۰ رشته در واحدهای آموزشی مراکز استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا مختاری در آئین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور کاشان اظهار کرد: ۱۷۰ رشته کارشناسی برای استان اصفهان به شورای گسترش پیشنهاد داده شده که تاییدیه اولیه را دریافت کرده است و از بین این رشته‌ها بیش از ۶۰ درصد بنا بر نیاز این استان تصویب نهایی می‌شود.

وی افزود: دانشگاه پیام نور در راستای رسالت آموزشی خود و گسترش عدالت آموزش امسال در حدود ۳۳ رشته مقطع کارشناسی ارشد، در سطح مراکز واحدهای آموزشی استان دانشجو پذیرفت.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان تصریح کرد: این ۳۳ رشته‌، رشته‌های جدیدی است که مصوبه شورای گسترش را گرفت و در سطح استان دانشجو می‌پذیرد.

وی با اشاره به اهمیت طرح آمایش افزود: طرحی دیگری که در دانشگاه پیام نور اصفهان در دستور کار قرار گرفت طرح آمایش است، همانطور که مقام معظم رهبری تاکید زیادی در خصوص آمایش در همه ابعاد به ویژه در خصوص آموزش عالی را دارند، دانشگاه پیام نور به این مهم پرداخته است.

مختاری اضافه کرد: کاشان در این طرح پیشگام است و امسال طرح آمایش آموزش عالی را در دانشگاه پیام نور استان داریم که امید است بتوانیم تا پایان سال مراکز واحدها را ساماندهی کنیم و با کیفیت بهتر در راستای خدمت‌رسانی به دانشجویان قدم بردارند.

وی در ادامه با اشاره به موفقیت‌های دانشگاه پیام نور کاشان گفت: دانشگاه پیام نور کاشان یکی از مراکز آموزشی بسیار خوب و موفق ما در سطح استان است که تصمیم داریم دوره‌های تسهیلات تکمیلی را در این دانشگاه با توجه به شرایط بسیار خوبی که دارد گسترش دهیم.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان با بیان اینکه این مرکز آموزشی از جهات مختلف سرآمد است، گفت: این دانشگاه از تعداد هیئت علمی، پذیرش دانشجو، پرسنل نیروی انسانی و تجهیزاتی که در اختیار دارد، در رده و جایگاه خوبی است، از این‌رو تعداد رشته‌ها را افزایش می‌دهیم و در پذیرش دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکترا در این مرکز قدم بزرگی بر می‌داریم.

وی در پایان اظهار کرد: ۳۵ هزار دانشجو در ۳۰ مرکز آموزشی در ۱۵۰ رشته مقطع کارشناسی، ۵۰ رشته کارشناسی ارشد و ۵ رشته مقطع دکترا در دانشگاه وجود دارد.

کد خبر 692459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.