عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۰ مهرماه

در این بسته خبری از مناسب‎‌سازی ۱۶ پل عابر پیاده در همدان برای سالمندان تا فعالیت آزمایشی یک اتوبوس برقی در کرج و مهار آتش‌سوزی در اسکله صیادی پشت‌شهر بندرعباس را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

شورای اسلامی شهر مشهد در تردید میان انتخاب ۲ عضو

حسن موحدیان، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شورای اسلامی شهر مشهد در تردید بین انتخاب ۲ عضو خود قرار گرفته است یا باید عضو رفع تعلیق شده را دوباره در جمع خود بپذیرد و یا عضو علی البدل که به جای این فرد رفع تعلیق شده به شورا راه یافته است را و در این میان رئیس شورا جلسات علنی را تا تعیین تکلیف این ۲ عضو، تعطیل اعلام کرده است.

سرویس مدارس بدون همکاری آموزش و پرورش سامان نمی‌یابد

منصور ایرانمنش، عضو شورای اسلامی شهر کرمان در خصوص عقد تفاهم نامه شهرداری و آموزش و پرورش گفت: سرویس مدارس امسال با چالش جدی روبرو شده و چالش‌هایی را برای خانواده‌ها ایجاد کرد که این مشکلات هنوز هم ادامه دارد و نیازمند پیگیری مجدانه شهرداری است.

تولیدات زنان سرپرست خانوار تهران عرضه می‌شود

مریم اردبیلی، مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت: نوزدهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی با حضور زنان سرپرست و خانواده و ارائه ۲۸۲ کسب و کار ۱۲ تا ۲۱ مهر در بوستان گفت‌وگو برگزار می‌شود.

مناسب‌سازی ۱۶ پل عابرپیاده در همدان برای سالمندان

الهه خدادادی، مسئول مناسب‌سازی شهرداری همدان اعلام کرد: به طور کلی ۲۵ دستگاه پل عابرپیاده در سطح شهر همدان موجود است که از این تعداد، ۱۶ پل عابرپیاده مکانیزه برای عبور سالمندان و معلولان مناسب‌سازی شد.

فعالیت آزمایشی یک اتوبوس برقی در کرج

محسن امیدوار حسینی، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج از آغاز فعالیت آزمایشی یک دستگاه اتوبوس برقی در این کلانشهر خبر داد.

کمبود نیرو در آتش نشانی سنندج جبران شود

سیدانور رشیدی، شهردار سنندج، بر ضرورت جبران کمبود نیروی انسانی در سازمان آتش‌نشانی تاکید کرد و گفت: در همین راستا با توجه به محدودیت‌هایی که در بحث جذب نیرو وجود دارد سعی کرده‌ایم کمبود نیروی انسانی این سازمان را با تزریق نیروهای موجود در شهرداری جبران کنیم.

آتش‌سوزی در اسکله صیادی پشت‌شهر بندرعباس مهار شد

محمد امین لیاقت، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس از مهار آتش‌سوزی در اسکله صیادی پشت شهر خبر داد.

۳۴ درصد بودجه مصوب شهرداری شهرکرد محقق شد

محمدحسین واحدیان، شهردار شهرکرد گفت: ۳۴ درصد بودجه مصوب سال جاری شهرداری شهرکرد تاکنون محقق شده است.

کد خبر 692415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.