خودروهای توقیفی، هفته نیروی انتظامی ترخیص شود

عضو شورای اسلامی شهر سنندج گفت: خودروهای توقیفی که مشکل قانونی ندارد به مناسبت هفته نیروی انتظامی ترخیص شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرزاد زارعی، امروز _دوشنبه دهم مهرماه_ در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت هفته فراجا که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: سنوات گذشته به مناسبت هفته نیروی انتظامی فراخوان جذب نیروهای بومی را در این نهاد داشتیم که امسال نیز این درخواست را از فراجا داریم و امیدواریم در این هفته اطلاع‌رسانی شود.

وی افزود: خودروهای توقیفی مردم نیز که مشکل قانونی ندارند به مناسبت هفته نیروی انتظامی ترخیص شوند و در جرایم رانندگی هم تخفیف یا بخشش لحاظ شود.

عضو شورای شهر سنندج ادامه داد: امسال برنامه‌های فرهنگی در سطح شهر سنندج با تدبیر استاندار کردستان و مدیریت خوب خود مردم برگزار شد که تجربه نشان داده مردم ما همیشه حافظ انقلاب هستند و دشمنان را ناکام خواهند گذاشت.

زارعی به برگزاری جشنواره موسیقی اقوام ایرانی در شهر سنندج اشاره و تاکید کرد: این برنامه از شبکه‌های استانی دیگر نیز پخش شد که در معرفی فرهنگ و آداب و رسوم این استان بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

وی اضافه کرد: مجموعه شورا و شهرداری سنندج نیز در اجرای برنامه‌های فرهنگی پای کار بوده و از هیچ کمکی دریغ نخواهند کرد.

برگزاری بیش از ۴۰ برنامه در هفته نیروی انتظامی

علی مجیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان نیز در این جلسه اظهار کرد: هفته گرامیداشت نیرو انتظامی از سیزدهم تا نوزدهم مهرماه ادامه دارد و برای این ایام بیش از ۴۰ برنامه تدارک دیده شده است.

وی شعار هفته نیرو انتظامی را «شهروند قانون‌مدار، پلیس خدمتگزار» دانست و ادامه داد: آگاهی‌بخشی به جامعه، جلب مشارکت‌های عمومی و اعتماد عمومی از جمله اقداماتی که توسط پلیس دنبال می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان گفت: تأمین امنیت به تنهایی وظیفه پلیس نیست و مشارکت دستگاه‌های اجرایی و همراهی مردم را می‌طلبد.

کد خبر 692398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.