احداث دارالقرآن شهر سی‌سخت اقدامی ماندگار است

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت سیزدهم اقدامات خوبی در شهرستان دنا رقم زده که افتتاح دارالقرآن شهر سی‌سخت از جمله این اقدامات ماندگار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید جواد هاشمی‌مهر امروز _دوشنبه، دهم مهرماه_ در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان دنا، ضمن تبریک ایام هفته وحدت با اشاره به نقش مهم مردم در جامعه اسلامی، اظهار کرد: از زمان شکل‌گیری انقلاب اسلامی توطئه‌های استکبار جهانی شروع شد اما در تمام این دوره مردم با آگاهی و بصیرت خود اجازه ندادند نظام آسیب ببیند.

وی با اشاره به خدمات دولت سیزدهم افزود: پیوستن ما به پیمان شانگهای و پیمان بریکس یکی از اقدامات بزرگ دولت سیزدهم و نشان از پویایی سیاست خارجی دولت است، پیمانی که ۱۶ سال به عنوان ناظر بودیم و با حضور آقای رئیسی توانستیم عضو این پیمان شویم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در بعضی از کشورهای حوزه خلیج فارس سفارتخانه جمهوری اسلامی وجود نداشت، در دولت سیزدهم زمینه ارتباط با کشورهای حوزه خلیج فارس فراهم شده‌است.

هاشمی‌مهر ضمن تشکر از تلاش‌های درخشان‌زاده فرماندار سابق شهرستان دنا، تاکید کرد: تحول بسیار خوب و اساسی در این شهرستان ایجاد شد، کار ماندگاری که بعد از زلزله انجام گرفت احداث دارالقرآن بود که امسال در هفته دولت افتتاح شد.

کورش درخشان‌زاده، فرماندار سابق شهرستان دنا به عملکرد خود در سمت فرمانداری شهرستان دنا اشاره کرد و ادامه داد: در مدت خدمت به عنوان فرماندار دنا ۳۷ جلسه شورای اداری در روستاها برگزار کردیم، از ۱۲۶ روستای شهرستان دنا سرکشی و بعضاً به تعدد بازدید صورت گرفت.

وی اضافه کرد: در طی این مدت شهرستان دنا به یک کارگاه عمرانی تبدیل شد و در شهر و روستاها فعالیت‌های زیادی را شروع کردیم.

فرماندار سابق شهرستان دنا تصریح کرد: ۴۰۵ پروژه با اعتبار دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اجرا شد که شامل پروژه‌های مختلف راهسازی و راهداری روشنایی محورهای روستایی، گازرسانی و ارتباطات و فناوری، جهاد کشاورزی، آبرسانی، بنیاد مسکن و سایر پروژه‌ها بوده است.

پارسا شعبانی، سرپرست جدید فرمانداری دنا، گفت: چه در مجموعه آموزش و پرورش، چه در مجموعه بخشداری و چه در مسئولیت جدید اعلام می‌کنم سرباز ولایت و نوکر و خدمتگذار مردم هستم.

وی افزود: وظیفه داریم به عنوان خادم مردم از تمام ظرفیت‌ها و نخبگان، معتمدین و کسانی که می‌توانند همکاری لازم را داشته باشند نهایت استفاده را ببریم.

فرماندار سابق شهرستان دنا خاطرنشان کرد: در حوزه آموزش سیاسی وظیفه فرماندار برگزاری انتخابات است به عنوان خادم و خدمتگذار قول خواهم داد با توجه به جلسه نمایندگان مجلس با مقام معظم رهبری، چهار اصل اساسی مدنظر رهبری سرلوحه کار برای برگزاری انتخابات باشد.

کد خبر 692386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.