نخستین بازیکده غرب اصفهان در منطقه ۲ اصفهان افتتاح شد

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان از افتتاح نخستین بازیکده غرب اصفهان در محل فرهنگسرای اسوه این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد صیرفی‌نژاد در حاشیه آئین افتتاح نخستین بازیکده غرب اصفهان در منطقه ۲ اصفهان اظهار کرد: به‌‏منظور ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و پر کردن اوقات فراغت خانواده‌ها و کودکان، نخستین محوطه بازی ‏و سرگرمی منطقه غرب اصفهان در محل فرهنگسرای اسوه این‬ منطقه رونمایی شد.

وی با اشاره به اینکه هیچ مرکز بازی، خلاقیت و تفریحی بین مناطق غرب اصفهان وجود نداشت، افزود: ‏ بر همین اساس در صدد ایجاد بازیکده‌ای در یکی از فرهنگسراها شدیم و در این فضای تفریحی و ورزشی امکانات مختلفی شامل بازی‌های گروهی و انفرادی برای ‏کودکان ۲ تا ۹۹ سال فراهم کردیم.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان تصریح کرد: این مرکز فضایی است که کودکان و خردسالان به‌راحتی می‌توانند با همسالان خود ضمن بازی‌های کودکانه به معاشرت بپردازند و از امکانات بازی‌های فکری، ابر بازی و بازی‌های الکترونیک، همچنین رستوران بازی این مجموعه استفاده کنند.

نخستین بازیکده غرب اصفهان در منطقه ۲ اصفهان افتتاح شد

وی ادامه داد: هدف واقعی بازیکده بازی کودک، درگیر کردن کودکان از طریق آموزش به آن‌ها است و این مجموعه می‌تواند طیف وسیعی از فعالیت‌ها همچون کلاس هنر و بازی‌های گوناگون را برای گروه‌های سنی مختلف فراهم کند.

صیرفی‌نژاد گفت: این خانه‌های بازی مرکزی برای گذراندن وقت کودکان است و والدین می‌توانند برای اوقات فراغت فرزندان خود به این مراکز مراجعه و همراه آن‌ها به بازی بپردازند.

وی ادامه داد: بازی در کنار گروه همسالان با انواع بازی‌های فکری و گروهی سرگرم شونده نقش بسیار مهمی در ایجاد خلاقیت کودکان دارد.

به گزارش ایمنا، نخستین بازیکده غرب اصفهان با حضور «کمال حیدری» معاون فرهنگی شهردار اصفهان، «علی صالحی» سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان، برخی اعضای شورای اسلامی شهر و حضور پرشور دانش‌آموزان و والدین آن‌ها، اهالی محل و معتمدان و مدیریت منطقه دو شهرداری اصفهان افتتاح شد.

کد خبر 692372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.