ظرفیت خوب اصفهان برای میزبانی از رویدادهای بین‌المللی

رئیس دانشکده فناوری‌های نوین دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: برگزاری منظم رویدادهای علمی نشان داد اصفهان به‌خوبی ظرفیت میزبانی از رویدادهای بین المللی همچون جایزه مصطفی (ص) را دارد.

احمد واعظ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به حضور دانشمندان بزرگ جهان اسلام در نشست‌های تخصصی دانشجویان و اساتید توانستند به صورت چهره به چهره با آنان گفت‌وگو کنند.

وی افزود: برگزاری منظم رویدادهای علمی نشان داد اصفهان به‌خوبی ظرفیت میزبانی از رویدادهای بین‌المللی همچون جایزه مصطفی (ص) را دارد.

رئیس دانشکده فناوری‌های نوین دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: دانشجویان در این نشست علمی توانستند تا فعالیت‌های علمی و یا افتخارات علمی کسب شده را با این دانشمندان بزرگ جهانی به اشتراک بگذارند.

واعظ خاطرنشان کرد: دانشجویان توانستند تا با دانشمندان بحث و تبادل علمی داشته باشند. علاوه بر این، فرصت مطرح کردن سوال از سوی دانشجویان مهیا شد و آن‌ها در حوزه‌های علمی و فراعلمی خود دغدغه‌های خود را بیان کردند.

وی تاکید کرد: بیوالکتریک، بیوانفورماتیک، بیومتریال و هوش مصنوعی از جمله موضوعات مورد بحث در میزگرد چشم‌انداز علم و فناوری بود.

کد خبر 692322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.