آذین‌بندی معابر و میادین به مناسبت سالروز میلاد پیامبر مهربانی‌ها

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: با توجه به در پیش بودن میلاد نبی مکرم اسلام (ص) واحد فضای سبز این منطقه اقدام به کاشت و گل‌آرایی ۵۰ عدد گلجای در محل‌های از پیش تعیین شده، با هزینه‌ای بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال کرده است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر ضمن تبریک میلاد گهربار نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: هفته وحدت یادآور ولادت آخرین فرستاده پروردگار است، پیام‌آوری که وحدت امت اسلامی را از راهبردهای بنیادین اقتدار امت اسلامی در تمام زمان‌ها دانسته است.

وی افزود: جشن بزرگ میلاد پیامبر مهربانی‌ها با هدف نکوداشت مناسبت‌های اسلامی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی، روز سه‌شنبه یازدهم مهرماه از ساعت ۱۵:۳۰ در بوستان مهر جنب کوه آتشگاه و ساعت ۱۸:۳۰ در مدرسه شاهد خیام در خیابان شهید مظاهری برگزار می‌شود.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: همزمان با ولادت حضرت محمد (ص) و هفته وحدت در راستای زیباسازی سیما و منظر شهری آذین‌بندی میادین و چهارراه‌های سطح این منطقه به‌صورت ویژه با بیش از ۳۰۰۰ ریسه رنگی و نصب بیش از ۱۰۰ قطعه پرچم سامورایی و عمودی انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به در پیش بودن میلاد نبی مکرم اسلام (ص) واحد فضای سبز این منطقه اقدام به کاشت و گل‌آرایی ۵۰ عدد گلجای در محل‌های از پیش تعیین شده در معابری از جمله چهارراه جهاد، سه‌پله، خیابان آتشگاه و میرزاطاهر با هزینه‌ای بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال کرده است.

کد خبر 692304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.