پیگیری مسابقات تنیس روی میز کارکنان شهرداری اصفهان در نصف‌جهان

مدیر ورزش کارکنان شهرداری اصفهان گفت: مسابقات تنیس روی میز کارکنان شهرداری دیروز در بخش مردان برگزار شد و امروز نیز در بخش زنان پیگیری خواهد شد.

رضا صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره مسابقات تنیس روی میز کارکنان شهرداری اصفهان اظهار کرد: مسابقات تنیس روی میز کارکنان در دو بخش کارکنان مرد و فرزندان پسر روز گذشته برگزار شد و طبق برنامه امروز هم مسابقات کارکنان زن برگزار می‌شود.

وی افزود: ۱۲ نفر از برترین‌ها در مسابقات لیگ برتر شرکت کردند که محمد عباسی از سازمان آتش‌نشانی مقام اول، سیدعلیرضا میرزینلی از شهرداری مرکزی مقام دوم و سعادت امینی و محمدرضا وطنی از شرکت اتوبوسرانی مقام سوم مشترک را کسب کردند.

مدیر ورزش کارکنان شهرداری اصفهان گفت: در مسابقات لیگ دسته یک که نزدیک به ۱۷۰ نفر شرکت کرده بودند، سیدمهرداد اسماعیلیان از شرکت مترو مقام اول، مهدی نصر از منطقه یک مقام دوم و مرتضی گنجی و علی هادیانی از شرکت مترو بر جایگاه سوم مشترک ایستادند.

وی افزود: مسابقات فرزندان پرسنل در دو رده برگزار شد که در رده سنی زیر ۱۳ سال، محمدیاسین شفیعی مقام نخست، امیر وطنی مقام دوم و امیرعلی حیدری و پارسا سیاوشیان مقام سوم مشترک را از آن خود کردند.

صادقی تصریح کرد: در مسابقات زیر ۱۴ تا ۱۷ سال، ۱۲ نفر از فرزندان پرسنل شرکت کردند که محمدحسین شفیعی مقام اول، سیدمهدی میرزینلی مقام دوم و کورش آکوچکیان و سپهر زارع مقام سوم مشترک را کسب کردند.

وی در پایان اظهار کرد: امروز مسابقات کارکنان زنان برگزار می‌شود که ۹۰ نفر از پرسنل زن در مسابقات حضور دارند و فردا نیز به مناسبت ولادت پیامبر اکرم (ص) مسابقات شنای پرسنل با حضور پدران و پسران و مادران و دختران برگزار خواهد شد.

کد خبر 692292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.