سپاه ۴۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد احداث می‌کند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ۴۰ هزار واحد مسکونی توسط سپاه‌های استانی و بسیج سازندگی در سطح استان‌ها برای مددجویان کمیته امداد احداث خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار غلامرضا سلیمانی امروز _دوشنبه دهم مهرماه_ در حاشیه اهدای جهیزیه به نوعروسان مددجوی کمیته امداد در کرمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توزیع جهیزیه میان خانواده‌های نیازمند تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام (ره) در سطح کشور برنامه‌ریزی شد.

وی با اشاره به توزیع ۷۸۰ سری جهیزیه در کرمان طی هفته جاری افزود: توزیع جهیزیه در استان کرمان از گذشته آغاز و بیش از چند هزار سری جهیزیه توزیع شده بود، امروز نیز به یاد سردار شهید هاشمی ۲۸۰ سری دیگر واگذار خواهد شد و پنجشنبه هفته جاری نیز ۵۰۰ سری جهیزیه دیگر در سطح استان کرمان توزیع خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه خدمتگزاری به مردم در مجاهدت مشترک میان سپاه، بسیج و کمیته امداد از سال‌های قبل برنامه‌ریزی شده بود، خاطرنشان کرد: این همکاری مشترک که در دوران شیوع کرونا گسترش پیدا کرد، ادامه خواهد داشت و گسترش پیدا خواهد کرد.

سردار سلیمانی از احداث ۴۰ هزار واحد مسکونی توسط سپاه‌های استانی و بسیج سازندگی در استان‌ها برای کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی، اسفندماه سال گذشته تحویل مددجویان شد و امسال نیز مسیر تحویل واحدهای جدید تداوم خواهد یافت.

وی با اشاره به بهره‌برداری از ۱۱۰ واحد مسکونی آماده واگذاری به مددجویان در کرمان، خاطرنشان کرد: وظیفه ما این است که در کنار هم در خدمت به مردم به‌ویژه افراد تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام (ره) باشیم و برای حل مشکلات آن‌ها تلاش کنیم.

کد خبر 692241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.