صرافی کریپتوکارنسی بینگ ایکس + کارمزد، کپی تریدینگ و امنیت BingX

بینگ ایکس صرافی بین المللی غیرمتمرکز است که از سال ۲۰۱۸ فعالیت خود را آغاز کرد و در بیش از ۱۰۰ کشور شعبه فعال دارد.

به گزارش ایمنا، بینگ ایکس، پلتفرم معامله‌ی ابزارهای مالی ارز دیجیتال است که بیش از هر چیز به‌دلیل فراهم‌کردن امکان معامله فیوچرز این نوع دارایی مشهور شده است. BingX بیش از ۲۵۰ ارز دیجیتال ازجمله تقریباً تمامی ارزهای محبوب و مشهور از بیت کوین تا پپه و ارزهای جدید را لیست کرده است. صرافی متمرکز بینگ ایکس تا ابتدای آگوست ۲۰۲۳ بیش از پنج میلیون کاربر از ۱۰۰ کشور را به خود جذب کرده است. بیشتر ترافیک دریافتی آن از کشورهای جنوب شرق آسیا، روسیه، هند و ونزوئلا بوده و به گزارش وب‌سایت Tradersnnion حدود پنج درصد کاربرانش، ایرانی هستند.

صرافی BingX (bingx.com) یکی از صرافی‌های شناخته شده و معروف در حوزه ارزهای دیجیتال است. این صرافی در سال ۲۰۱۸ فعالیت خود را آغاز کرد، دفتر مرکزی آن در سنگاپور واقع شده و خدمات خود را در بیش از ۱۰۰ کشور و منطقه در سراسر جهان و مناطق مختلف آسیا از جمله تایوان، ژاپن، کره، روسیه و ویتنام ارائه می‌دهد. حجم معاملات این صرافی به لطف کیفیت بالای خدماتی که ارائه می‌دهد، رو به افزایش است. در واقع، بینگ ایکس به عنوان یکی از ده صرافی برتر در سال ۲۰۲۱ در سایت کوین مارکت کپ شناخته شد. این صرافی قابلیت‌های اسپات، فیوچرز، کپی ترید و گرید ترید را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد BingX عدم دریافت کارمزد سپرده‌گذاری از کاربران خود است. این به معنای این است که شما برای سپرده‌گذاری در این صرافی، هیچ کارمزدی پرداخت نمی‌کنید. عمده فعالیت صرافی بینگ ایکس در محیط معاملاتی این است که به کاربران امکان می‌دهد محصولات دیجیتال را خرید و فروش کنند. این صرافی خدمات گسترده‌ای از جمله معاملات لحظه‌ای فوری، جفت‌های مشتقه و سیستم مالی فیات را برای ارزهای دیجیتال معاملاتی با استفاده از لوریج بالا به کاربران ارائه می‌دهد.

صرافی کریپتوکارنسی بینگ ایکس + کارمزد، کپی تریدینگ و امنیت BingX

گرید تریدینگ

یکی از روش‌های معاملاتی معروف صرافی بینگ ایکس، گرید تریدینگ (Grid Trading) است. یک شیوه معامله‌ی خودکار که دارایی را در یک بازه‌ی زمانی با کمترین قیمت خریداری و با بیشترین قیمت ممکن به‌فروش می‌رساند. برای استفاده از این ربات باید تنظیماتی مانند حدود بالا و پایین معامله را خودتان انجام دهید. گرید تریدینگ، امکان کسب حداکثر سود از نوسانات را میسر می‌کند.

کارمزدهای صرافی BingX

صرافی بینگ ایکس برای هریک از انواع معاملات خود، کارمزدهای زیر را دریافت می‌کند:

  • فیوچرز دائمی: ۰٫۰۵ درصد تیکر و ۰٫۰۲ درصد میکر
  • فیوچرز استاندارد: ۰٫۰۴۵ درصد پس از بسته‌شدن موقعیت
  • اسپات: تیکر از ۰٫۱ تا ۰٫۲ درصد و میکر از ۰٫۰۵ تا ۰٫۲

این اعداد نسبت به سایر پلتفرم‌های معامله ارز دیجیتال متوسط روبه‌پایین محسوب می‌شوند. اسپرد معاملات نیز برای شبکه‌ی بیت کوین از ۰٫۰۲ تا ۰٫۱ درصد و برای بقیه‌ی بلاکچین‌ها تا ۰٫۲ است.

صرافی بینگ ایکس برای واریز، کارمزدی دریافت نمی‌کند. کارمزد برداشت بیت کوین و اتریوم هم به‌ترتیب ۰٫۰۰۰۵ BTC و ۰٫۰۰۷ ETH است. اعدادی که نسبت به متوسط پلتفرم‌های دیگر کمی بالا محسوب می‌شوند. کارمزد برداشت با ارزهای دیجیتال دیگر یا ارزهای فیات نیز بسته ترافیک شبکه، متفاوت خواهد بود.

صرافی کریپتوکارنسی بینگ ایکس + کارمزد، کپی تریدینگ و امنیت BingX

مزایای صرافی بینگ ایکس

  • قابلیت کپی تریدینگ: این صرافی به شما امکان می‌دهد تا تریدرهای معتبر بازار را پیدا کرده و در صورت تمایل، معاملات آنها را کپی و سرمایه خود را در معاملات مشابه سرمایه‌گذاری کنید.
  • معاملات اهرمی: بینگ ایکس امکان معاملات اهرمی که به معاملات مارجین نیز معروف هستند را تا حداکثر ۱۵۰ برابر سرمایه فراهم می‌کند، که برای تریدرهای حرفه‌ای آموزش فیوچرز صرافی bingx، بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • بونوس و کوپن: این صرافی به کاربران خود بونوس و کوپن‌های مناسبی اهدا می‌کند، که می‌تواند برای ثبت‌نام اولیه و یا در رویدادها و مناسبت‌های خاص بهره‌مند شوید.
  • اتصال صرافی bingx به تریدینگ ویو: می‌توانید حساب معاملاتی خود را به سایت تریدینگ ویو متصل کنید و معاملات خود را از طریق چارت قیمتی تریدینگ ویو انجام دهید.
  • کارمزد پایین: کارمزد صرافی bingx در مقایسه با سایر صرافی‌های آنلاین برای انجام معاملات، پایین‌تر است و این صرافی کارمزد پایین‌تری نسبت به بقیه صرافی‌ها دریافت می‌کند.
  • پشتیبانی از زبان فارسی: بینگ ایکس به زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و برای راحتی کاربران ایرانی، وب‌سایت و نسخه‌های اپلیکیشن اندروید و iOS آن به زبان فارسی قابل دسترسی است.
  • معامله ارزهای معتبر: با صرافی bingx می‌توانید به معامله ارزهای دیجیتال معتبر مانند بی تکوین (BTC)، اتریوم (ETH)، یو اس دی تی (USDT)، ریپل (XRP)، دوج کوین (DOGE)، بایننس کوین (BNB) و سایر ارزهای محبوب بپردازید.
  • معاملات در بازار اسپات: شما می‌توانید در بازار اسپات معامله کنید و از تبدیل ارزها و معاملات شبکه (Grid Trading) بهره‌برداری کنید.
  • درآمد غیرفعال: این صرافی امکانات درآمد غیرفعال را از طریق پلتفرم معاملات اجتماعی ارائه می‌دهد که می‌توانید از آن بهره‌برداری کنید.
  • اپلیکیشن ساده و کاربردی: اپلیکیشن موبایلی بینگ ایکس ساده و کاربرپسند بوده و پلتفرم معاملات مبتنی بر TradingView را ارائه می‌دهد.

معایب صرافی بینگ ایکس

  • عدم ارائه لوریج برای معاملات اسپات: در این صرافی، امکان استفاده از لوریج برای معاملات اسپات وجود ندارد و معامله‌گران باید به منابع خود تکیه کنند.
  • کارمزدهای بالا برای برداشت: با وجود کارمزدهای کمتر برای معاملات، برخی از کارمزدهای برداشت در صرافی bingx نسبتاً بالا هستند.
  • پشتیبانی مشتریان محدود: پشتیبانی مشتریان از طریق ایمیل و گفتگوی زنده در دسترس است، اما بینگ ایکس برخی از امکانات مانند مرکز تماس را فراهم نمی‌کند.

تمرین معاملات با حالت دمو

نحوه پرداخت جدیدِ دارای توکن های VSD به ارزش ۱۰۰۰۰۰ است. BingX این سکه‌های مبتنی بر مجازی را صادر می‌کند. کاربران می‌توانند ارزهای دیجیتال را با استفاده از VSD در BingX معامله کنند. از این رو، نیازی به سپرده گذاری واقعی نیست. این ویژگی به معامله‌گران جدید امکان می‌دهد تا با صرافی آشنا شوند و از تمرین توکن‌های VSD می‌توان برای مطالعه محدودیت‌های اهرمی معاملات ارزهای دیجیتال استفاده کرد.

کد خبر 692240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.