ورزشگاه نقش‌جهان هنوز ظرفیت حضور هواداران سپاهان را دارد + عکس

درحالی که کمتر از ۱۲ ساعت تا دیدار حساس سپاهان و الاتحاد باقی‌مانده ورزشگاه نقش‌جهان هنوز ظرفیت حضور هواداران طلایی‌پوش را دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های سپاهان ایران و الاتحاد عربستان در چارچوب گروه C رقابت‌های هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا، امروز _دوشنبه، دهم مهرماه_ از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه نقش‌جهان رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند. در حالی که کمتر از ۱۲ ساعت تا برگزاری این مسابقه باقی مانده است، ورزشگاه نقش‌جهان همچنان ظرفیت حضور هواداران طلایی‌پوش را دارد.

بررسی‌های خبرنگار ایمنا در سایت بلیت‌فروشی این مسابقه نشان می‌دهد تا این لحظه ۲۹ هزار و ۶۰ بلیت قابل فروش دیگر برای تکمیل ظرفیت ورزشگاه خانگی سپاهان وجود دارد و هواداران این تیم برای حمایت هرچه بیشتر از سپاهان می‌توانند اقدام به خرید بلیت کنند.

ورزشگاه نقش‌جهان هنوز ظرفیت حضور هواداران سپاهان را دارد + عکس

بامداد امروز باشگاه سپاهان با صدور اطلاعیه‌ای از بلیت‌های ۱۰۰ هزار تومانی طبقه دوم نقش‌جهان رونمایی کرد و نوشت:

«با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی باشگاه سپاهان و برای رفاه حال هواداران محترم سپاهان، بلیت طبقه دوم ورزشگاه نقش‌جهان با ۵۰ درصد تخفیف و به قیمت ۱۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

لازم به ذکر است، تخفیف ۵۰ درصدی خرید بلیت بازی برای دارندگان باسا کارت به قوت خود باقی است.

این اطلاعیه خاطرنشان می‌کند عده‌ای به قصد کلاهبرداری بلیت‌های تقلبی را در فضای مجازی به فروش می‌رسانند؛ بنابراین از هواداران محترم خواهشمندیم بلیت دیدار سپاهان و الاتحاد را صرفاً از درگاه اصلی بلیت یعنی fooladsepahansport.com خرید کنند.»

کد خبر 692233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.