آغاز عملیات خط‌کشی محوری کمربندی شرق قزوین

شهردار قزوین گفت: عملیات خط‌کشی محوری کمربندی شرق قزوین با هدف افزایش ضریب ایمنی تردد، انتظام‌بخشی به عبور و مرور کاربران ترافیکی و کاهش مخاطرات و تصادفات احتمالی آغاز شد.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از اجرای عملیات روکش آسفالت دستی در پارکینگ گلزار شهدای قزوین خبر داد و گفت: این عملیات با پیشرفت ۴۰ درصدی در مساحت تقریبی دو هزار مترمربع در حال اجرا است.

وی با اشاره به نصب مبلمان بتنی جدید در گلزار شهدا، افزود: با توجه به استهلاک مبلمان موجود در گلزار شهدای قزوین و ایجاد امکانات رفاهی برای شهروندان و زائران قبور شهدا، سطل زباله‌های جدید از جنس بتن در این قطعات جانمایی شد.

شهردار قزوین با بیان اینکه اجرای این طرح با هدف اصلاح و نوسازی امکانات رفاهی و رضایتمندی زائران و شهدا اجرا شد، خاطرنشان کرد: نوسازی دیگر مبلمان موجود نیز در برنامه سازمان قرار دارد و انتظار می‌رود شهروندان با استفاده صحیح از مبلمان در نگهداری اموال عمومی کوشا باشند.

صباغی اضافه کرد: با هدف افزایش ضریب ایمنی تردد، انتظام‌بخشی به عبور و مرور کاربران ترافیکی، کاهش مخاطرات و تصادفات احتمالی و عملیات خط‌کشی محوری کمربندی شرق قزوین آغاز شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر عملیات خط‌کشی محوری، حدفاصل زیرگذر قدس تا تقاطع غیرهم‌سطح ولایت و گذرهای عرضی عابرپیاده مقابل مدارس در خیابان‌های ملاصدرا، جانبازان و نبوت به صورت شبانه انجام شد و خط‌کشی گذرهای عرضی عابرپیاده، مقابل مدارس سطح شهر در حال اجرا است.

شهردار قزوین ادامه داد: در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، عملیات روکش آسفالت پیاده‌رو در خیابان رودخانه محله ناصرآباد توسط حوزه معاونت عمرانی منطقه چهار به انجام رسید.

صباغی ادامه داد: عملیات تثبیت نیوجرسی با هدف جلوگیری از ایجاد حادثه برای ساکنان در کوچه بهار واقع در محله آبگیلک توسط عوامل اجرایی شهرداری در دست انجام است و با استفاده از ۷۶ تن آسفالت روکش و لکه‌گیری ۶۸۴ مترمربع از معابر منطقه یک شهرداری قزوین هفته اول مهرماه انجام شد.

وی با تاکید بر اینکه لکه‌گیری و آسفالت معابر به صورت اولویت‌بندی تا پایان سال انجام خواهد شد، اظهار کرد: طرح بازسازی و نوسازی بازیگاه بوستان‌ها با هدف حفظ ایمنی، سلامت کودکان و ارائه خدمات مطلوب انجام شد.

کد خبر 692219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.