آمار برابر سپاهان مقابل تیم​‌های عربستانی و الاتحاد + جدول

تیم فوتبال سپاهان در حالی به مصاف الاتحاد عربستان می‌رود که از لحاظ آمار بازی​‌های رو در رو در شرایط برابری قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال سپاهان در تاریخ رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تاکنون ۲۸ بار برابر رقبایی از کشور عربستان قرار گرفته است که حاصل عملکردش در این دیدارها ۱۱ پیروزی، ۱۱ شکست و ۶ تساوی بوده است. سپاهان در این ۲۸ رویارویی ۳۰ گل به ثمر رسانده است و ۴۴ بار دروازه‌اش مقابل رقبای سعودی باز شده است.

الاتحاد، الشباب، الاتفاق، الهلال، الاهلی، النصر و التعاون رقبای عربستانی سپاهان در ادوار گذشته بوده‌اند که در این بین الاتحاد، الشباب و الاهلی با ۶ رویارویی بیشترین جدال با سپاهان را داشته‌اند، به این ترتیب با احتساب دو دیداری که در این فصل سپاهان برابر الاتحاد برگزار می‌کند، الاتحاد به تیمی تبدیل می‌شود که سپاهان بیشترین بازی را در بین تیم‌های عربستانی برابر آنها داشته است.

در بین تیم‌های عربستانی، سپاهان بهترین نتایج را برابر الشباب با چهار پیروزی و دو تساوی از شش بازی داشته است و ضعیف‌ترین نتایج را برابر الاهلی با یک برد، ۳ شکست و ۲ تساوی و النصر با دو شکست ثبت کرده است.

تیم فوتبال سپاهان تاکنون ۶ بار برابر الاتحاد عربستان قرار گرفته است که حاصل آن سه برد و سه شکست بوده است و جدال دو تیم هیچ‌گاه با نتیجه تساوی همراه نبوده است.

محمود کریمی، سیدمحمدمهدی سیدصالحی و جواهیر سوکای هر کدام با به ثمر رساندن ۳ گل برابر حریفان عربستانی بهترین گلزنان سپاهان در این تقابل‌ها بوده‌اند.

آمار و ارقام رویارویی‌های سپاهان برابر تیم‌های عربستان به شرح زیر است:

آمار برابر سپاهان مقابل تیم​‌های عربستانی و الاتحاد+ جدول

کد خبر 692211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.