ترکیب احتمالی سپاهان برای دیدار با الاتحاد

تیم فوتبال سپاهان در شرایطی به مصاف الاتحاد می​‌رود که تغییرات مهمی در ترکیب خود نسبت به بازی قبلی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال سپاهان امروز در دیداری حساس پذیرای الاتحاد عربستان خواهد بود، تیمی که هرچند دو-سه ستاره گران‌قیمت خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، اما آن‌قدر بازیکن شاخص و تأثیرگذار دارد که غیبت چند ستاره خللی در کیفیت تیم نونو اسپریتو سانتو نگذارد. سپاهان در شرایطی رودرروی الاتحاد قرار می‌گیرد که امید نورافکن، احسان پهلوان و هادی محمدی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، اما سایر بازیکنان این تیم مثل رضا شکاری و کاوه رضایی که مصدوم بودند به شرایط بازی رسیده‌اند و می‌توانند سپاهان را برابر الاتحاد همراهی کنند.

با توجه به بازگشت مصدومان سپاهان به شرایط بازی همچنین قرار گرفتن سیاوش یزدانی در شرایط قابل قبول بدنی، احتمال تغییرات در ترکیب اصلی سپاهان نسبت به بازی قبلی نیرو هوایی عراق بالا است.

روز سخت پیام در چارچوب طلایی‌پوشان

پیام نیازمند که فردا در چارچوب دروازه سپاهان قرار می‌گیرد احتمالاً سخت‌ترین بازی خود را در دوران حضور در این تیم تجربه می‌کند. پیام به‌طور قطع خود را آماده جدال با مهاجمان زهرداری چون رومارینیو و حمدالله کرده است و باید دید دروازه‌بان ملی پوش سپاهان چه عملکرد برابر ستاره‌های گران‌قیمت الاتحاد به نمایش می‌گذارد.

سیاوش بالاخره نیلسون را نیمکت‌نشین می‌کند؟

نقطه ضعف سپاهان در دیدارهای این فصل اشتباهات خط دفاعی این تیم به خصوص نیلسون جونیور بوده است و به وضوح مشخص است این تیم نیاز به یک دفاع سطح اول در کنار دانشگر دارد. در شرایط فعلی سیاوش یزدانی اگر از لحاظ بدنی آماده بازی باشد، بهترین گزینه برای بازی در کنار دانشگر است و با توجه به دیدار تدارکاتی هفته گذشته، به نظر می‌رسد این اتفاق رخ دهد و زوج قلب دفاع سپاهان را یزدانی و دانشگر تشکیل دهند. دو مدافع کناری سپاهان اما دست نمی‌خورند و رامین رضائیان و میلاد زکی‌پور که احتمالاً در حملات نیز حضور پررنگی دارند، در ترکیب ابتدایی سپاهان قرار خواهند داشت.

کمربند میانی سپاهان برای مهار کانته

خط هافبک سپاهان نقش تعیین‌کننده‌ای در دیدار امروز خواهد داشت، جایی که هافبک‌های سپاهان باید ستاره‌های الاتحاد از جمله کانته و کورنادو را مهار کنند و اجازه ندهند این بازیکنان در بازی‌سازی موفق عمل کنند و به مهاجمان زهردار این تیم توپی برسد. محمد قربانی و محمد کریمی به عنوان دو هافبک تدافعی سپاهان نقش کلیدی در خنثی کردن حملات حریف خواهند داشت. خط هافبک چهارنفره سپاهان با دو هافبک کناری یعنی فرشاد احمدزاده در راست و رضا شکاری در چپ تشکیل می‌شود هرچند در زمان حملات شکاری به حمله اضافه می‌شود و احمدزاده به عنوان هافبک تهاجمی وظیفه بازی‌سازی را برعهده می‌گیرد.

اسدی و مغانلو در مأموریت انفجار نقش‌جهان

دو مهاجم اصلی سپاهان برابر الاتحاد مطابق بازی‌های قبلی رضا اسدی و شهریار مغانلو خواهند بود. دو مهاجمی که از قد و قامت خوبی برخوردارند و در بازی‌های ابتدایی لیگ عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته‌اند. با این حال این دو برابر نیروی هوایی عراق عملکرد خوبی نداشتند، اما امیدوارند در بازی حساس برابر الاتحاد پایشان به گلزنی باز شود و ورزشگاه مملو از تماشاگر نقش‌جهان را منفجر کنند!

ترکیب احتمالی سپاهان برابر الاتحاد به شرح زیر است:

پیام نیازمند، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، میلاد زکی‌پور، رامین رضائیان، محمد قربانی، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری، رضا اسدی و شهریار مغانلو.

کد خبر 692210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.