عاملان ایجاد ناامنی در خیابان مالک‌اشتر حصارک دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: دو نفر از اوباش سابقه‌دار و خطرناک منطقه حصارک که با سلاح سرد اقدام به قدرت‌نمایی و درگیری با ماموران انتظامی در خیابان مالک‌اشتر حصارک کرده و متواری شده بودند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، حمید هداوند اظهار کرد: شب گذشته به دنبال تماس‌های مکرر شهروندان ساکن خیابان مالک‌اشتر منطقه حصارک کرج با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام این موضوع که چند نفر از اوباش خطرناک منطقه به وسیله سلاح سرد اقدام به قدرت‌نمایی و برهم‌زدن نظم و امنیت منطقه کرده‌اند، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۶ کرج برای بررسی موضوع اعزام شدند.

وی افزود: مأموران به محض رسیدن به محل اعلام شده قصد آرام کردن متهمان را داشتند که یک‌باره دو نفر از عاملان اصلی ایجاد ناامنی که از اوباش خطرناک منطقه هستند، به سمت مأموران حمله‌ور می‌شوند، در این راستا با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح چندین تیر هوایی توسط پلیس شلیک و موجب شد اوباش متفرق شوند و پا به فرار بگذارند.

فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: تلاش مأموران کلانتری ۱۶ حصارک برای دستگیری متهمان آغاز شده است و در کمتر از چند ساعت هر دو متهم شناسایی و دستگیر می‌شوند.

هداوند از تشکیل پرونده برای این مجرمان خبر داد و گفت: متهمان برای انجام تحقیقات تکمیلی به مقر سازمان اطلاعات فراجا در استان البرز منتقل شدند.

وی با بیان اینکه سرِ سوزنی مماشات با اوباش نخواهیم داشت، افزود: به برهم‌زنندگان نظم و امنیت مردم هشدار می‌دهیم که از اعمال مجرمانه خود دست بردارند، در غیر این صورت با چنگال آهنین فرزندان این ملت در فرماندهی انتظامی استان مواجه خواهند شد.

کد خبر 692206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.