وضعیت تجهیزات آتش‌نشانی فردیس مطلوب است / آغاز فعالیت آتش‌نشانان عملیاتی

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس گفت: با همکاری مدیریت شهری در حال حاضر لوازم و تجهیزات آتش‌نشانی این شهر وضعیت مطلوبی دارد.

حسین عاشوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه آتش‌نشانان شهرستان فردیس با وجود کمبود امکاناتی که سال‌های گذشته داشتند پای کار بودند، اظهار کرد: آتش‌نشانان بدون هیچ انتظاری تنها برای انجام وظیفه و ارائه خدمات به شهروندان پای کار بودند.

وی با اشاره به اینکه پس از انتزاع فردیس از کرج آتش‌نشانان عملیاتی شروع به فعالیت کردند، افزود: این مجموعه نخستین سازمانی بود که به‌رغم خودروهای مستهلک ارائه خدمات به شهروندان را آغاز کرد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری فردیس با بیان اینکه سال ۱۳۹۸ نیروهای جدید آتش‌نشانی به سازمان اضافه شدند، خاطرنشان کرد: سازمان با کمبود تجهیزات مواجه بود، اما به کمک مدیریت شهری بودجه خوبی در اختیار سازمان آتش‌نشانی قرار گرفت.

عاشوری با اشاره به اینکه طی ۱۸ ماه گذشته ۲۲ دستگاه خودرو خریداری شده است، تصریح کرد: قرارداد پنج دستگاه خودروی دیگر طی روزهای آینده منعقد خواهد شد و با همکاری مدیریت شهری تجهیزات و لوازم آتش‌نشانی این شهر وضعیت مطلوبی دارد.

وی با بیان اینکه این خودروهای آتش‌نشانی نسبت به وسعت کلان‌شهرها مجهز هستند، ادامه داد: هیچ محدودیتی قائل نیستیم و هرجا که شهروندان نیاز به کمک داشته باشند، با کمال افتخار در خدمت آن‌ها هستیم.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری فردیس اضافه کرد: زمانی که بعضی مناطق شهر با قطعی آب مواجه بود، همکاران آتش‌نشان به صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمت به شهروندان بودند.

عاشوری گفت: لایحه برقراری حق درجات آتش‌نشانان به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر رسید و امیدواریم حق درجات به‌زودی و با تصویب فرمانداری ابلاغ شود.

وی با بیان اینکه ۹۵ درصد آتش‌نشانان مستأجر هستند، افزود: همکاران هرسال برای دریافت وام ودیعه مسکن مراجعه می‌کنند و پیگیر تهیه ودیعه مسکن هستند، طی دو سال اخیر مدیریت شهری تلاش کرده است از نظر حقوق و مزایا به آتش‌نشانان کمک کند.

کد خبر 692195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.