تصویب واگذاری عملیات عمرانی بخشی از حلقه چهارم ترافیکی اصفهان به سازمان عمران

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان لوایح بررسی شده در صدوسومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صالحی امروز _یکشنبه نهم مهرماه _در گفت‌وگوی خبری پس از صد سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: در ابتدای جلسه دو لایحه پیرامون نام‌گذاری پل‌ها و معابر و گذرهای شهر اصفهان را داشتیم که هر دو لایحه با توضیحات کمیسیون فرهنگی به تصویب رسید.

وی ادامه داد: لایحه واگذاری عملیات عمرانی کیلومتر حدود ۱۳۰۰ تا ۲۸۰۰ حلقه چهارم ترافیکی شهر در شرق، برای واگذاری به سازمان عمران شهرداری اصفهان امروز بررسی شد و با قید تاکیداتی در خصوص زمان‌بندی و نحوه انجام به تصویب رسید تا آخرین قطعه از فاز اول حلقه چهارم ترافیکی در شرق و شمال شهر اصفهان به مرحله بهره‌برداری نزدیک شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امروز همچنین لایحه‌ای در حوزه ارتقا خدمات پیرامون کارت‌های حمایتی منزلت و تخفیف‌ها و اهداهایی که در حوزه خدمات شهری پیرامون این کارت‌ها وجود دارد، بررسی شد و بر اساس موارد مطرح شده و با قید تاکیداتی این ارتقای خدمات در قالب این لایحه به تصویب رسید تا هم خدمات بیشتر و هم خدمات گیرندگان بیشتری را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: در ادامه جلسه امروز لایحه مربوط به دستورالعمل اجرایی طرح چشمه‌های نورانی که مربوط به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی مذهبی با مشارکت مردم است مطرح شد که با توجه به بررسی در کمیسیون‌های تخصصی و جمع‌بندی کمیسیون تلفیق به تصویب رسید.

صالحی با اشاره به بررسی لایحه مربوط به طرح پیشنهادی ساماندهی کمک‌ها به بخش غیردولتی گفت: طرح موردنظر با هدف افزایش عدالت و هدفمند کردن حمایت‌ها و تقویت فرایندی این کمک‌ها به تصویب رسیده بود و لایحه دستورالعمل و آئین‌نامه اجرایی آن امروز در صحن به تصویب رسید تا شاهد یک حرکت ساختارمند در رابطه با انجام این بخش از تعهدات بودجه‌ای شهرداری باشیم.

وی افزود: یک لایحه برای مشمول شدن یکی از مراکز گردشگری شهر که در بافت تاریخی و فرسوده شهر ایجاد شده بود، امروز بررسی شد که بر اساس مصوبه‌ای که تخفیف‌هایی برای اینگونه مراکز در نظر گرفته شده بود و با توجه به توضیحات و درخواست این مرکز، همکاران با این لایحه موافقت کردند.

کد خبر 692166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.