پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت پدر سه شهید دانش‌آموز

امام جمعه کرمانشاه و نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمانشاه در پیام مشترکی درگذشت مرحوم «محمد بخشی» پدر سه شهید والامقام را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیام مشترک آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه، در پی درگذشت پدر شهیدان بخشی به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهیدان والامقام «بخشی»

عروج پدری دلسوز و مجاهدپرور مرحوم «محمد بخشی» از نمونه‌های بارز صبر و ایثار و پدر شهیدان والامقام دانش آموز «یزدان، سیروان و شهیده سحر بخشی» موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

سه فرزند دلبند و دانش آموز این پدر ایثارگر بر اثر انفجار مین‌های بجا مانده از جنگ تحمیلی به فیض شهادت نائل آمدند اما پدر این شهیدان والامقام با صبوری و استواری در مسیر حق، تا زمان عروج پاسدار آرمان‌های والای انقلاب و نظام اسلامی بود و نام نیک خود را در تاریخ این مرز و بوم ماندگار کرد.

این‌جانبان ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم شهیدان والامقام بخشی و مردم گرانقدر استان، از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم مغفور علو درجات عالی، همنشینی با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان اجر و پاداش الهی را مسألت می نمائیم.»

کد خبر 692164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.