کشف بیش از نیم تن مواد مخدر با دستگیری ۱۳۱ قاچاقچی در هرمزگان

با تلاش شبانه‌روزی مأموران انتظامی استان در هفته گذشته ۵۸۶ کیلو انواع مواد مخدر کشف و ۱۳۱ قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار کرد: در راستای اجرای طرح‌های پاکسازی و به منظور مبارزه جدی با سوداگران مرگ و پاسخگویی به مطالبات و درخواست‌های مردمی در جهت ارتقا امنیت اجتماعی، با اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل پلیس بر کلیه محورهای مواصلاتی، طرح پاکسازی نقاط آلوده در سراسر استان به مدت یک هفته اجرا شد.

وی افزود: مأموران انتظامی استان در این مدت ضمن شناسایی و توقیف ۱۵ دستگاه خودرو حامل مواد مخدر درجمع ۵۸۶ کیلو انواع مواد مخدر کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: در این طرح با تلاش همه‌جانبه مأموران، ۱۹ قاچاقچی مواد مخدر، ۱۱۲ خرده فروش و توزیع کننده مواد شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

وی با اشاره به جمع‌آوری ۸۶۷ معتاد متجاهر و بلا مکان در اجرای این طرح، ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، امنیت را حق قانونی شهروندان دانست و تصریح کرد: پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تأمین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند و لازم است شهروندان نیز با رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص توزیع کنندگان مواد مخدر را از طریق سامانه پاسخگوی ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر و تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 692150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.