احسان پهلوان و هادی محمدی غایبان مصدوم/ احتمال ۵۰درصدی حضور آل‌کثیر و دابو مقابل الاتحاد

آخرین جلسه‌ تمرینی تیم فوتبال سپاهان قبل از جدال حساس با الاتحاد عربستان در زمین جروکان باغ‌فردوس با حضور همه بازیکنان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و الاتحاد عربستان فردا _دوشنبه دهم مهرماه_ در چارچوب هفته دوم فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ رقابت‌های لیگ‌قهرمانان آسیا در مرحله گروهی از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه نقش‌جهان رودرروی یکدیگر قرار خواهند گرفت‌.

به‌دنبال آن، تمرین امروز تیم فوتبال سپاهان اصفهان که آخرین تمرین شاگردان ژوزه مورایس پیش از مصاف با الاتحاد محسوب می‌شود از ساعت ۱۶:۱۰ دقیقه در ورزشگاه اختصاصی‌اش (زمین جروکان در مجموعه باغ‌فردوس) با حضور همه بازیکنان برگزار شد.

البته قرار بود این تمرین ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه آغاز شود اما با ۴۵ دقیقه تأخیر استارت خورد؛ حضور عیسی آل‌کثیر و برایان دابو در این جلسه و تمرین‌شان کنار سایر بازیکنان از نکات قابل‌توجه این تمرین بود. آن‌هم در شرایطی که ۵۰ درصد احتمال می‌رود این دو بازیکن به دیدار حساس فردا برسند.

همچنین هادی محمدی و احسان پهلوان به‌علت مصدومیت در کنار سایر بازیکنان تمرین نکردند و در کنار زمین به نرم‌دوی پرداختند. بدین ترتیب این دو بازیکن در بازی فردا طلایی‌پوشان را مقابل الاتحاد عربستان همراهی نخواهند کرد.

کد خبر 692128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.