ضرورت به‌روز کردن تجهیزات آتش‌نشانی در راستای خدمات‌دهی بهتر

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج با بیان اینکه سازمان آتش‌نشانی یک سازمان متفاوت با کارکرد ایجاد ایمنی و آسایش در شهر است، گفت: مستلزم این مهم تجهیز و به‌روز کردن امکانات آتش‌نشانی در جهت خدمات‌دهی بهتر است که همکاری سایر ادارات را نیز می‌طلبد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عزت رضایی امروز _یکشنبه نهم مهرماه_ با حضور در سازمان آتش‌نشانی شهرداری سنندج در جمع آتش‌نشانان، روز آتش‌نشانی را تجلی‌گاه ایمان، عشق و از خودگذشتگی دانست و اظهار کرد: روز هفتم مهرماه که به نام روز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی نامگذاری و مزین شده، فرصتی در راستای ترویج فرهنگ ایمنی و پیشگیری از حوادث و سوانح است.

وی گریزی به نقش و رسالت خطیر آتش‌نشانان در جامعه زد و افزود: یاری رساندن به انسان‌ها در حقیقت گام نهادن در مسیر و جاده خلوص، صداقت و مردانگی است.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج یکی از اصلی‌ترین نیازهای انسان و هر جامعه‌ای را احساس امنیت ذکر کرد و گفت: بخشی از این احساس امنیت به خدمات آتش‌نشانی باز می‌گردد و نفس وجود آتش‌نشانان به انسان احساس امنیت و آرامش می‌دهد زیرا هر اتفاقی که رخ می‌دهد حضور این عزیزان، آرامش را برای شهروندان ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه سازمان آتش‌نشانی یک سازمان متفاوت با کارکرد ایجاد ایمنی و آسایش در شهر است، ادامه داد: مستلزم این مهم تجهیز و بروز کردن امکانات آتش‌نشانی در جهت خدمات‌دهی بهتر است که همکاری سایر ادارات را نیز می‌طلبد.

رضایی به مقدس بودن شغل آتش‌نشانی اشاره کرد و گفت: هر شغلی از قداست خاصی برخوردار است اما برخی از شغل‌ها از قداست بالاتری برخوردار بوده و آتش‌نشانی از جمله این مشاغل است.

وی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانی که به سراغ حادثه یا آسیب‌دیده‌ای می‌رود باید از آمادگی کامل برخوردار باشد که آتش‌نشانان سنندجی از این مهم برخوردار هستند اما آمادگی جسمانی به تنهایی کفایت نمی‌کند و باید امکانات موردنیاز را در اختیار باشند که تجهیز این امکانات خرد جمعی مسئولان را می‌طلبد.

کد خبر 692109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.