فرایند نام‌گذاری معابر اصفهان الکترونیکی شده است

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: برای نخستین بار فرایند نام‌گذاری معابر با طراحی سامانه‌ای الکترونیکی شده است، بر این اساس، دیگر درخواست‌های مردمی به‌صورت مکتوب دریافت نمی‌شود و همه درخواست‌ها بدون نیاز به فرایند حضوری در این سامانه پس از ثبت، بررسی و پاسخ داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد امروز _یکشنبه نهم مهرماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: نام‌گذاری معابر و کوچه‌ها در شورای نام‌گذاری بر اساس درخواست‌های مردمی و پهنه‌هایی که شناسایی می‌شود، صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به طراحی جدید تابلوهای معابر و کوچه‌ها که به نام شهدا مزین است، افزود: با توجه به برگزاری کنگره شهدای استان، این اقدام نمود خوبی داشته است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اشاره به تکمیل نام خیابان‌ها به عنوان یک اقدام ویژه گفت: خیابان‌هایی به نام شخصیت‌ها و مشاهیر وجود دارد، اما نسل جوان به دلیل اینکه فقط نام شخصیت‌ها را بر تابلوها می‌دیدند، نمی‌دانستند این نام‌ها به بزرگان اختصاص دارند، در این راستا تابلوهای جدید، حس جدیدی ایجاد و به ارتقای موضوعات هویتی کمک کرد.

وی تصریح کرد: برای نخستین‌بار فرایند نام‌گذاری معابر با طراحی سامانه‌ای الکترونیکی شده است، بر این اساس دیگر درخواست‌های مردمی به صورت مکتوب دریافت نمی‌شود و همه درخواست‌ها بدون نیاز به فرایند حضوری در این سامانه پس از ثبت، بررسی و پاسخ داده می‌شود.

کد خبر 692071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.