رعایت اصول اخلاقی برای ما اهمیت دارد / اتفاقات گذشته را فراموش کرده‌ایم

سرمربی سپاهان گفت: قصد داریم کار خود را با شور و اشتیاق جلو ببریم تا نتیجه بگیریم؛ تنها غیرممکن، غیرممکن است و با فراموش کردن گذشته برای موفقیت تلاش می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دو تیم سپاهان ایران و الاتحاد عربستان در چارچوب رقابت‌های هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا، روز دوشنبه _دهم مهرماه_ از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با الاتحاد اظهار کرد: امیدوارم که تمام اصحاب رسانه در بازی فردا حضور داشته باشند؛ مواردی وجود دارد که مهم‌تر از جدال فردا است؛ همین که تیم‌های عربستانی به ایران آمده‌اند تا در کنار یکدیگر بازی کنیم، اهمیت بالایی دارد. فردا به عنوان نمایند ایران برای این کشور بازی می‌کنیم و امیدوارم هواداران سپاهان با حضور حداکثری خود در ورزشگاه نقش‌جهان حضور داشته باشند و افرادی هم که در خانه بازی را تماشا می‌کنند، شاهد یک جدال زیبا باشند.

وی افزود: یک بازی باکیفیت که نشان‌دهنده جو لذت‌بخش باشد، انجام خواهیم داد؛ با آغوش گرم از تیم الاتحاد استقبال کردیم و بی‌شک هنگامی‌که ما به عربستان برویم، همین‌گونه خواهد بود؛ در واقع این نتیجه‌ای است که از بازی فردا می‌خواهم.

مورایس با اشاره به نتیجه بازی با الاتحاد گفت: نمی‌توانم در خصوص نتیجه بازی پیش‌بینی داشته باشم اگر در بحث اخلاق پیروز میدان باشیم؛ نتیجه را هم کسب می‌کنیم و این اصول اخلاقی ما است؛ اما به یک بازی خوب باور داریم.

وی ادامه داد: در حال حاضر تمرکز سپاهان بر مسابقات جام باشگاه‌های آسیا است. هم‌اکنون لحظه در کنار هم بودن و رابطه دوستانه با یک تیم و کشور دیگر است و از این بابت خوشحال هستم؛ همان‌گونه که AFC برای عدالت تلاش می‌کند ما نیز به رقیب خود احترام می‌گذاریم تا شاهد احترام از سوی آن‌ها باشیم.

سرمربی سپاهان با اشاره به پرمهره بودن تیم الاتحاد تصریح کرد: سرمربی الاتحاد یک انسان بی‌نظیر است و می‌توانم بگویم از ملاقات با وی به دلیل اینکه رهبر بسیار خوبی است، لذت می‌برم. باعث افتخار من است که تیم سانتوس قرار است در اصفهان بازی کند. سپاهان نیز ستاره‌های خوبی را در اختیار دارد و پیام نیازمند نمونه بارز آن است، چراکه در تیم ملی و اروپا بازی کرده است. اعتقاد دارم اگر شرایط برای بازیکنان ایرانی فراهم باشد، می‌توانند در بهترین سطح فوتبال جهان حضور داشته باشند.

وی پیرامون حواشی گذشته سپاهان گفت: زندگی سراسر چالش است و باید روی کاری که در لحظه انجام می‌دهید، تمرکز داشته باشید، به همین دلیل در حال حاضر تمرکز سپاهان روی جام باشگاه‌های آسیا است و قصد داریم کار خود را با شور و اشتیاق جلو ببریم تا نتیجه بگیریم. تنها غیرممکن، غیرممکن است و با فراموش کردن گذشته برای موفقیت تلاش می‌کنیم.

کد خبر 692041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.