کاهش نرخ ناباروری نشان از کارآمدی سیاست‌های جوانی جمعیت دارد

معاون توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: سیاست‌های موجود و طرح‌های تشویقی برای جوانی جمعیت و روند کاهشی نرخ ناباروری نوید آینده‌ای روشن برای جوانی جمعیت دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرادعلی پیوند امروز _یکشنبه، نهم مهرماه_ در آئین واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت در یاسوج اظهار کرد: خدا را شاکریم که در توفیق زیست در نظام مقدس جمهوری اسلامی نصیب ما شده است، دولت سیزدهم با طرح‌های مختلف درصدد افزایش نرخ جمعیت کشور است.

وی افزود: مقام معظم رهبری می‌فرمایند: تنها موضوعی که دغدغه آن باعث می‌شود شب‌ها درست خوابم نبرد، وضعیت جوانی جمعیت در کشور است.

معاون توسعه و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: رهبری معظم جنگ داعش را ترقه‌بازی و تحریم‌ها را بی‌اثر می‌دانند، اما نگرانی عمده ایشان وضعیت جمعیت در کشور است و این نشان از اهمیت موضوع جمعیت دارد.

پیوند تصریح کرد: مقام معظم رهبری یک دهه پیش نسبت به وضعیت جمعیت کشور، اعلام خطر کردند و وزارت بهداشت به‌تازگی اعلام کرد نرخ ناباروری کُند شده است که این موضوع نشان از کارآمدی سیاست‌های دولت در جوانی جمعیت دارد.

وی با اشاره به اینکه وضعیت سیاست خارجی و امنیت جامعه نویدبخش آینده‌ای روشن است، تصریح کرد: دولت سیزدهم وارث بسیاری از کمبودها است و در وضعیت کسری بودجه و سررسید وام‌ها و فروش پایین نفت آغاز به کار کرد و امروز وضعیت پایداری در حال تحقق است.

معاون توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه وزیر راه و شهرسازی دولت قبل با افتخار اعلام کرد که افتخار من این است که در طرح مسکن ملی آجر روی آجر نگذاشتیم، گفت: دولت سیزدهم در راستای گسترش طرح مسکن و صاحب‌خانه کردن قشر کم‌برخوردار جامعه تلاش گسترده‌ای دارد.

کد خبر 691973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.