بهره‌مندی ۱۱۰۸ مددجوی اصفهانی از خدمات ارتقای شاخص‌های بهداشتی و سلامت

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: مددجو با اجرای طرح‌های سنجش سلامت خانواده‌های تحت حمایت، از خدمات ارتقای شاخص‌های بهداشتی کمیته امداد استان اصفهان بهره‌مند شدند.

هادی بنایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به خدمات شش ماهه کمیته امداد در حوزه پیشگیری و ارتقای شاخص‌های بهداشتی مددجویان اظهار کرد: رویکرد کمیته امداد استان اصفهان در حوزه سلامت، در کنار توجه و رسیدگی به وضعیت درمان، ارائه خدمات مختلف به منظور ارتقای شاخص‌های بهداشتی و سلامت جامعه هدف با نگاه پیشگیرانه است.

وی با اشاره به برنامه‌های ارتقای شاخص‌های بهداشتی و سلامت بین خانواده‌های تحت حمایت افزود: با اجرای طرح‌های سنجش سلامت خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان در قالب بهداشت دهان و دندان، بینایی‌سنجی و غربالگری، ۱۱۰۸ مددجو طی شش ماه نخست سال جاری از خدمات ارتقای شاخص‌های بهداشتی بهره‌مند شده‌اند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه قسمتی از خدمات ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی مددجویان با توزیع بسته‌های بهداشتی صورت می‌گیرد، تصریح کرد: به منظور ارائه خدمات بهداشتی، آموزشی و پیشگیری در حوزه سلامت، بیش از یک میلیارد و ۱۰۶ میلیون تومان در طول سال جاری از محل اعتبارات و منابع این نهاد پرداخت شده است.

کد خبر 691966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.