توزیع ۴۰ میلیارد تومان تجهیزات میان مدارس استان بوشهر

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از توزیع ۴۰ میلیارد تومان امکانات و تجهیزات میان مدارس استان خبر داد و گفت: هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی ۱۳۸ کلاس درس در ۲۷ مدرسه استان بوشهر افتتاح شد.

به گزارش ایمنا، علی موحدی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید با حضور ۲۶۵ هزار دانش‌آموز در ۲ هزار و ۲۰۰ مدرسه اظهار کرد: دانش‌آموزان استان بوشهر با همکاری اولیای خود نگذاشتند اهداف دشمنان محقق شود و با درک صحیح از شرایط و شناخت اهداف دشمنان بدون هیچ مشکلی مشغول به تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه بیشتر مدارس مقطع ابتدایی استان بوشهر به سبب کمبود فضای آموزشی به‌صورت دو نوبتی است، افزود: در سال تحصیلی جدید ۱۳۸ کلاس درس جدید در قالب ۲۷ مدرسه به فضاهای آموزشی استان بوشهر افزوده شد و ۴۶ مدرسه دیگر هم در حال ساخت و تکمیل است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از افتتاح ۳۶ پروژه ورزشی در قالب طرح شهید سلیمانی در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: طرح ورزشی سردار شهید قاسم سلیمانی در مدارس شامل زمین ورزشی چمن مصنوعی و ۲۰ کلاس درس تربیت‌بدنی است که در نقاط مختلف استان در قالب ۳۶ طرح ورزشی و ۲۰ کلاس درس تربیت‌بدنی وارد مدار بهره‌برداری شده است.

موحدی از تأمین و توزیع تجهیزات مدارس و کلاس‌های درس استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید تجهیزات مدارس شامل وسایل سرمایشی، امکانات آموزشی هنرستان‌ها، میز و نیمکت، صندلی، کامپیوتر و دیگر وسایل در اختیار مدارس شهرها و روستاهای مختلف استان قرار گرفت.

وی ارزش این تجهیزات را ۴۰ میلیارد تومان دانست و گفت: ۳۰ میلیارد تومان از این امکانات در اختیار مدارس نوساز و ۱۰ میلیارد تومان دیگر هم تحویل دیگر مدارس شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با تأکید بر توجه به مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و شرکت‌های توانمند از جمله حوزه نفت، گاز و پتروشیمی به آموزش و پرورش و دانش‌آموزان، افزود: حل مشکلات مدارس و دانش‌آموزان می‌تواند با همکاری و مشارکت شرکت‌ها و صنایع حوزه نفت، گاز و پتروشیمی استان بوشهر برطرف شود که نیاز به توجه ویژه است.

منبع: تسنیم

کد خبر 691935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.