افزایش تولید و اجرای آسفالت با تجهیز سازمان عمران شهرداری اهواز

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به اجرای بیش از یک میلیون مترمربع آسفالت در نیمه نخست سال جاری گفت: با تجهیز سازمان عمران به دستگاه‌های پیشرفته توان تولید و اجرای آسفالت دوچندان می‌شود.

عبدالزهرا سنواتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اقدامات خوبی در حوزه آسفالت انجام شده است، با این حال تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم، طی شش ماه نخست سال جاری بیش از یک میلیون مترمربع آسفالت انجام شده که بیش از مجموع آسفالت اجرا شده در سال گذشته است.

وی افزود: بیشتر از ۶۰۰ هزار مترمربع معادل ۶۰ درصد از مجموعه اقدامات توسط سازمان عمران شهرداری اهواز انجام و ۴۰ درصد باقی‌مانده توسط ۱۰ پیمانکاری که شهرداری با آن‌ها قرارداد دارد، انجام شده است.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به تولید بیش از ۱۰۰ هزار تن آسفالت در سازمان عمران در نیمه نخست سال جاری خاطرنشان کرد: میزان اجرای عملیات آسفالت در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش صددرصدی و نسبت به سال ۱۴۰۰ افزایش ۲۰۰ درصدی داشته است که نشان از روند رو به رشد سازمان عمران دارد.

سنواتی اضافه کرد: این سازمان طی روزهای آینده به دستگاه‌های پیشرفته‌تری مجهز خواهد شد که در پی آن توان تولید و اجرای عملیات آسفالت دو برابر می‌شود.

وی با اشاره به تعامل مثبت میان شهرداری و آبفا تاکید کرد: انتظار می‌رود تعامل ایجاد شده تداوم داشته باشد تا مردم که بخشی از زنجیره خدمت‌رسانی هستند با صبر و شکیبایی خود شهرداری و شورای اسلامی شهر را همراهی کنند.

کد خبر 691928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.