واگذاری ۵۴۰ قطعه زمین به خانواده‌های واجد شرایط در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵۴۰ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت به خانواده‌های واجد شرایط واگذار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد راستا امروز _یکشنبه، نهم مهرماه_ در آئین واگذاری زمین ۵۴۰ قطعه زمین در راستای ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نهضت ملی مسکن به همت دولت سیزدهم رونق و شتاب خوبی دارد، اظهار کرد: دو میلیون مسکن در کشور در حالت ساخت داریم و امیدواریم که وعده ساخت چهار میلیون واحد مسکونی در دولت سیزدهم محقق شود.

وی افزود: جوانی جمعیت و توجه به خانواده از موارد مهم مورد تأکید مقام معظم رهبری است، استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه جوانی جمعیت، در ردیف ۱۰ استان برتر کشور قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: شش هزار و ۹۸۰ مورد ثبت‌نام از متقاضیان مسکن ملی در استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت شده است که از این تعداد پنج هزار و ۲۸ مورد شرایط تأمین زمین را دارند.

راستا با اشاره به مشکل تأمین زمین در سطح شهر یاسوج تصریح کرد: بیشترین متقاضی مسکن ملی در شهر یاسوج هستند که در این شهر با مشکل تأمین زمین مواجه است.

وی گفت: ۲۰ هزار واحد مسکونی در بخش‌های مختلف در استان در حال احداث است که از این رقم ۱۳ هزار واحد مسکونی شهری و هفت هزار واحد مسکونی روستایی است و همگام با برنامه‌ریزی دولت سیزدهم در حال کار هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این آئین ۵۴۰ قطعه زمین در راستای ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به واجدان شرایط در شهرستان‌های بویراحمد، دنا، گچساران کهگیلویه و بهمئی، اهدا و واگذار خواهد شد.

کد خبر 691920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.