ورود ۲۱ دستگاه اتوبوس به مدار حمل‌ونقل شهری کرمانشاه

معاون سازمان حمل‌ونقل و مسافر شهرداری کرمانشاه گفت: ۲۱ دستگاه اتوبوس هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید وارد مدار حمل‌ونقل عمومی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هوشنگ احمدی امروز _یکشنبه نهم مهرماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حوزه اتوبوسرانی شامل دو بخش می‌شود که در بخشی از آن ۱۱۰ دستگاه اتوبوس شخصی در سطح شهر در حال خدمت‌رسانی به عموم شهروندان است.

وی افزود: بخش دیگر آن شامل ۲۱ دستگاه مربوط به سازمان‌های دولتی است که برحسب تقاضای شهروندان وارد ناوگان حمل‌ونقل مسافران شهری شده است.

معاون سازمان حمل‌ونقل و مسافر شهرداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: با توجه به تقاضای شهروندان در مناطق حاشیه شهر که پیش‌تر دارای اتوبوس بود، طی یک‌سال گذشته به دلایل مختلف تردد اتوبوس در این مناطق غیرفعال شده و ۲۱ دستگاه اتوبوس در حال حاضر به‌کارگیری شده است.

احمدی تصریح کرد: مجموع اتوبوس‌هایی که مقرر شد برحسب تعهد شرکت خودروساز به سازمان تاکسیرانی تحویل داده شود، ۱۰۸ دستگاه است، از این تعداد تاکنون ۴۵ دستگاه دریافت شده و از ۴۵ دستگاه ۲۱ دستگاه وارد مدار شده است، در تلاش هستیم پس از جذب راننده ۲۴ دستگاه باقی مانده را به ناوگان حمل‌ونقل عمومی درون‌شهری اضافه کنیم.

وی با اشاره به تلاش‌ها برای دریافت کامل اتوبوس‌های وعده داده شده گفت: بر اساس تعهدات شرکت خودروساز، ۱۰۸ اتوبوس باید تا سال ۱۴۰۱ به سازمان حمل‌ونقل تحویل داده شود که به دلایل مختلفی عملی نشد، اما با تلاش‌های انجام شده و پیگیری و مکاتبات صورت گرفته مقرر شده است تا پایان سال جاری سایر اتوبوس‌های باقی‌مانده به‌طور کامل تحویل داده شود.

معاون سازمان حمل‌ونقل و مسافر شهرداری کرمانشاه ادامه داد: به محض تحویل سایر اتوبوس‌های باقی‌مانده از شرکت خودروساز، این خودروها وارد مدار و ناوگان حمل‌ونقل شهری خواهند شد.

کد خبر 691916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.