رشد ۴۴ درصدی سود خالص فولاد صبا

شرکت فولاد صبا در گزارش شش ماهه حسابرسی شده خود، به سود خالص هزار و ۷۱۱ میلیارد تومان رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۴۴ درصدی داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شرکت فولاد صبا گزارش شش ماهه حسابرسی شده خود منتهی به ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ را در سامانه کدال منتشر کرده است، این شرکت با سرمایه ثبت شده ۵۵۰ میلیارد تومانی در بازار دوم فرابورس پذیرفته شده است ارزش بازار این شرکت برابر با ۲۰ هزار میلیارد تومان سود چهار فصل اخیر این شرکت برابر با ۴۶۹ تومان و پی بر ای شرکت برابر با ۷.۶۵ است که در محدوده پی بر ای تعادلی گروه خود است.

این شرکت در حال حاضر برای تصمیم‌گیری در خصوص افزایش سرمایه و تغییر موضوع فعالیت که شامل تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس بسته شده است و در روزهای آتی بازگشایی خواهد شد.

درآمد عملیاتی شرکت در این سه ماهه برای با پنج هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان که رشد ۲۰ درصدی و هزینه‌های عملیاتی شرکت برابر با سه هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان که رشد ۱۳ درصدی داشته است بوده است، سود ناخالص شرکت برابر با یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بوده است که رشد ۴۱ درصدی داشته است.

هزینه‌های فروش اداری شرکت برابر با ۹۸ میلیارد تومان، سایر درآمدها برابر با ۱۲۲ میلیارد تومان، سایر هزینه‌های برابر با ۷۴ میلیارد و سود عملیاتی شرکت برابر یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بوده است، هزینه‌های مالی شرکت در سطح ۳۲ میلیارد و درآمدهای غیرعملیاتی شرکت برابر با سه میلیارد تومان بوده است.

سود خالص شرکت با رشد ۴۴ درصدی به سطح یک هزار و ۷۱۱ میلیارد تومان رسیده است.

کد خبر 691863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.