اولویت مدیریت‌شهری تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و در دست اقدام است

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: تمام توان و ظرفیت‌های مدیریت شهری در سال ۱۴۰۲ در راستای تعیین تکلیف حداکثری پروژه‌ها نیمه‌تمام بوده و تکمیل فاز b1 و b4 تقاطع غیر همسطح آذربایجان باید در دستور کار مدیریت‌شهری باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نقی کریمی امروز _شنبه در صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه که با حضور مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی و شهردار ارومیه برگزار شد، ضمن تبریک پیشاپیش ولادت پیامبر اکرم (ص) گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی حاکم در جامعه اقدامات خوبی در جهت پروژه‌های سطح شهر در حال انجام بوده و از پیشرفت فیزیکی نسبتاً خوبی برخوردار هستند.

وی افزود: تمام توان و ظرفیت‌های مدیریت شهری در سال ۱۴۰۲ در راستای تعیین تکلیف حداکثری این پروژه‌ها بوده و تکمیل فاز b1 و b4 تقاطع غیر همسطح آذربایجان باید در دستور کار مدیریت‌شهری باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: از اداره صمت انتظار می‌رود با تعاملات و هم‌افزایی‌های لازم در جهت اخذ عوارض آلایندگی قانونی برای شهرداری‌ها، نسبت به تحقق و پرداخت به موقع این عوارض در راستای توسعه خدماتی، عمرانی و افزایش سطح رفاه شهروندان اقدام کند.

کریمی تصریح کرد: خوشبختانه استان آذربایجان‌غربی با وجود معادن و پایانه‌های مرزی از پتانسیل‌های خوبی برخوردار بوده که می‌توان از محل اخذ ارزش افزوده در پیشبرد اهداف عمرانی و استارت پروژه‌های کلان جدید نهایت استفاده را در راستای توسعه شهر به عمل آورد.

وی در ادامه بیان کرد: اداره صمت با اعلام و معرفی لیست تولیدکنندگان که با پرداخت به موقع ارزش افزوده‌های خود در آذربایجان‌غربی که در پیشرفت استان و شهر ارومیه قدم بر می‌دارند اهتمام ویژه داشته باشد تا ادارات و شهروندان با خرید محصولات از این تولیدکنندگان ضمن حمایت از تولید، به پیشرفت و توسعه شهر نیز توجه کنند.

کریمی در پایان خاطرنشان کرد: اداره صمت با ایجاد ساز و کارهای لازم برای پیشگیری از خام‌فروشی و صادرات مواد اولیه برای استان‌های دیگر که ایجاد ارزش افزوده برای آنها را در پی دارد، می‌تواند شرایط بهره‌برداری از این ظرفیت‌ها را در استان آذربایجان‌غربی ایجاد کند.

کد خبر 691838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.