در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان موفق نبوده‌ایم

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: متاسفانه در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان چندان موفق نبوده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام مرتضی مطیعی امروز _شنبه هشتم مهرماه_ در دیدار با جمعی از مدیران ایثارگر استان اظهار کرد: مجاهدت رزمندگان اسلام در طول هشت‌سال دفاع مقدس آنقدر بی‌نظیر است که بسیاری تصور می‌کنند روایت‌های دوران جنگ، افسانه است.

وی با تاکید بر اینکه صبر و استقامت از عوامل دستاوردهای هشت‌سال دفاع مقدس بوده است، افزود: متأسفانه در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان چندان موفق نبوده‌ایم.

مطیعی خاطرنشان کرد: برخی کشورها با وجود فقر هویتی، نسبت به معرفی قهرمانان ساختگی و غیرواقعی خود اقدام می‌کنند، اما متأسفانه ما با آن‌که از گنجینه غنی دفاع مقدس بهره‌مند هستیم، از این فرصت استفاده لازم را نمی‌بریم.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به اینکه جهاد یکی از درهای بهشت است که برای اولیای خاص خداوند گشوده می‌شود، تصریح کرد: در همین استان سمنان رزمندگانی زندگی می‌کنند که بیش از یکصد ماه سابقه حضور در جبهه‌های حق علیه باطل را دارند.

وی با اشاره به اخلاص بی نظیر رزمندگان دفاع مقدس، اظهار کرد: بسیاری از پیشکسوتان ایثار و شهادت، تمایلی به دیده شدن و حتی نقل خاطرات و مجاهدت‌های خود ندارند که این امر بیانگر اخلاص این عزیزان است.

مطیعی با تاکید بر اینکه کم‌کاری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پذیرفتنی نیست، گفت: گام برداشتن در راه شهدا، نیازمند جاری کردن سبک زندگی آنان در بخش‌های مختلف است.

کد خبر 691825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.