خدشه به وحدت مسلمانان، مهمترین هدف دشمن است

استاندار کرمانشاه گفت: امروز دشمن از وحدت میان مسلمانان هراس دارد، از این رو مهمترین دسیسه‌ای که آنها با جدیت آن را دنبال می کنند، خدشه وارد کردن به این وحدت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد طیب صحرایی در سی و پنجمین همایش بزرگ وحدت که با موضوع پیامبر اعظم (ص)، قرآن، اهل بیت (ع) و اتحاد امت اسلامی که امروز شنبه _ هشتم مهرماه_ با حضور امام جمعه، معاون حوزه علمیه قم، فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) و جمعی از روحانیون و علمای اهل سنت و تشیع استان کرمانشاه در تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد، با بیان اهمیت حفظ وحدت و همبستگی اظهار کرد: دشمن از پیشرفته‌ترین امکانات تبلیغاتی خود برای ایجاد تفرقه و خدشه وارد ساختن به وحدت و همبستگی میان مردم استفاده می‌کند.

وی افزود: امروز دشمنان دین اسلام و مسلمانان برای تطمیع سیاست‌های پلید خود، به اختلاف و ایجاد تفرقه میان مسلمان جهان روی آورده‌اند و به دلیل واهمه و ترسی که از اتحاد و وحدت آن‌ها دارند، از هیچ اقدامی برای خدشه وارد کردن بر اتحاد و وحدت آنها کوتاهی نکرده و نمی‌کنند.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: همه وظیفه داریم در عمل به آموزه‌های اسلامی و توجه به حفظ وحدت در تمام زوایا زندگی با دقت و هوشیاری در دام دشمنان گرفتار نشده و همچنان وحدت و همبستگی خود را حفظ کنیم.

صحرایی با بیان اینکه وحدت در نگاه اسلامی یک امر گذرا نبوده، بلکه یک دستور صریح اسلامی و یک امر بدیهی برای هر مسلمان واقعی است، تاکید کرد: در همین راستا علما و روحانیون باید از هر آنچه که باعث کم رنگ شدن این اتحاد و یگانگی می‌شود، جلوگیری کنند.

وی با قدردانی از دست اندر کاران برگزاری این همایش یادآور شد: برگزاری اینگونه مجمع‌ها اثرگذاری‌های بسیار خوبی در استان داشته و پر از نکته‌های آموزنده است.

صحرایی با بیان اینکه کسانی که سعی می‌کنند توجه جامعه اسلامی را از دشمنان برگردانند بدون شک دشمنان این جامعه هستند، افزود: نباید از توطئه‌های رژیم اشغالگر قدس و آمریکا که حتی لحظه‌ای از دسیسه علیه نظام و انقلاب ما کوتاهی نمی‌کنند، غافل شد.

به گزارش ایمنا، در این همایش به پاس چهار دهه مجاهدت از ماموستا احمد فخری، امام جمعه جوانرود و همچنین خانواده شهیدان ابوبکر رشیدی و سجاد امیری قدردانی شد.

سی و پنجمین همایش بزرگ وحدت با موضوع پیامبر اعظم (ص)، قرآن، اهل بیت (ع) و اتحاد امت اسلامی با قرائت بیانیه‌ای در توجه به تحکیم وحدت در جامعه به کار خود پایان داد.

کد خبر 691794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.