وحدت و اطاعت از رهبری تنها راه تشکیل تمدن نوین اسلامی است

مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی گفت: تنها راه عزت امت و تشکیل تمدن نوین اسلامی وحدت و اطاعت از رهبری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ماموستا عبدالسلام کریمی امروز _شنبه هشتم مهرماه_ در جشن بزرگ وحدت در سالن شش هزارنفری غدیر ارومیه اظهار کرد: هفته وحدت نباید به یک هفته محدود شود بلکه باید این وحدت و گفتمان موجود در طول تمامی ایام سال و حتی عمر جاری باشد.

وی با بیان شعار «یاشاسین آذربایجان غربی، یاشاسین ایران و یاشاسین جهان اسلام» افزود: وحدت در جامعه‌اسلامی خواست خداوند و رسول خدا است.

مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی گفت: با برگزاری جشن‌های وحدت دشمنان عصبانی هستند و دشمنان از این اتحاد باید بمیرند.

کریمی تصریح کرد: در این کشور شیعه و سنی و ترک و فارس، کرد و عرب و بلوچ نداریم و همه‌مان فرزندان این خاک مقدس هستیم.

وی ادامه داد: اگر پیامبر امروز جسماً زنده بودند چه موضع و اهدافی داشتند و چه کسانی را دشمن خود می‌خواندند و چه کسی را دوست خود معرفی می‌کردند؟

کریمی عنوان کرد: طبق آموزه‌های قرآن و پیامبر، مسلمانان برادر همدیگر هستند و دشمنان را بر ما مشخص کرده‌اند.

مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی گفت: مسلمانان باید متحد شده و غده سرطانی اسرائیل را که در دل آنها قرار گرفته کنده و نابود کنند.

کریمی افزود: تنها راه خروج از بحران، تنها راه نابودی دشمن و خنثی کردن فتنه و نقشه دشمنان و تنها راه عزت امت و تشکیل تمدن نوین اسلامی وحدت و اطاعت از رهبری است.

کد خبر 691786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.