مکانیزه شدن آبیاری فضای سبز، در اولویت کاری شهرداری یاسوج

شهردار یاسوج گفت: جهت جلوگیری از هدرروی آب و بازدهی بهتر، آبیاری مکانیزه فضای سبز، پارک‌ها و بوستان‌ها در اولویت قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیوان آشنا روز _شنبه هشتم مهرماه_ در نشست با شورای مدیران شهری یاسوج، خطاب به مدیران حاضر اظهار کرد: مدیران در اسرع وقت گزارشی از ضعف‌ها و ایرادهای حوزه‌های مختلف شهرداری ارائه کنند.

وی با تأکید بر خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان، افزود: برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، نیازمند کمک و همکاری مدیران و همه نیروهای شهرداری هستیم و امیدوارم با همکاری و تعامل شاهد رضایت شهروندان باشیم.

شهردار یاسوج گفت: دلیلی برای کم کاری نیست و اگر کسی در انجام وظایف خود کوتاهی داشته باشد، بدون هیچ تعارفی برخورد لازم صورت می‌گیرد.

وی خطاب به مدیران حاضر در جلسه گفت: یک‌ماه فرصت دارید تا با انجام وظیفه خود به صورت شایسته تغییر و تحول را در شهر مردم لمس کنند و اگر مدیری کوتاهی کند در آن حوزه تغییر و تحول ایجاد می‌شود.

آشنا بر مکانیزه کردن آبیاری فضای سبز در پارک‌ها و بوستان‌های شهر یاسوج تاکید کرد و افزود: برای جلوگیری از هدرروی آب و بازدهی بهتر در فضای سبز، مکانیزه کردن آبیاری فضای سبز در اولویت قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه شهرداری بدون پشتوانه مالی کاری از پیش نخواهد برد، گفت: باید با حفظ حرمت شهروندان از راهکارهای قانونی جهت وصول عوارض استفاده کرد.

کد خبر 691763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.