لزوم توجه به عدالت آموزشی در سطح استان خوزستان

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: باید فضای آرامی در مدارس به دور از هر دغدغه برای درس خواندن دانش‌آموزان فراهم و به تعلیم، تربیت و آموزش دانش‌آموزان در مناطق کمتر برخوردار به منظور اجرای عدالت آموزشی توجه بیشتری شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود حمیدی‌نژاد امروز شنبه _هشتم مهرماه_ در حاشیه بازدید از مدارس مجری طرح نماد در کوی علوی و کوی رمضان اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: معلمان به عنوان راهبران اصلی سند تحولی بنیادین می‌بایست در کنار تعلیم و آموزش به موضوع تربیت دانش آموزان نیز توجه داشته باشند.

وی افزود: فضای مجازی و مسائل فرهنگی و اجتماعی بر ذهن و روح دانش آموزان اثر می‌گذارد و معلم باید مراقب این موضوع باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان تاکید کرد: باید فضای آرامی در مدارس به دور از هر دغدغه برای درس خواندن دانش آموزان فراهم شود و به موضوع تعلیم، تربیت و آموزش دانش‌آموزان در مناطق کمتر برخورد به منظور اجرای عدالت آموزشی توجه بیشتری شود.

حمیدی‌نژاد با تاکید بر نقش اجرای طرح نماد در افزایش تاب‌آوری دانش آموزان در برابر آسیب‌های اجتماعی، خاطرنشان کرد: مشارکت دستگاه‌های مختلف برای ایجاد بستر در راستای مراقبت از دانش‌آموزان در برابر آسیب‌های اجتماعی یکی از کارکردهای اجرای طرح نماد در سطح مدارس استان است.

کد خبر 691744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.