افتتاح نخستین مرکز تخصصی «نفس» در استان سمنان

استاندار سمنان از افتتاح نخستین مرکز تخصصی و مردمی نفس در استان سمنان با محوریت تحقق جوانی جمعیت و پیشگیری از سقط جنین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اولین مرکز تخصصی مردمی نفس در استان سمنان امروز _شنبه هشتم مهرماه_ با محوریت تحقق جوانی جمعیت، پیشگیری از سقط جنین و نجات فرزندان سقط افتتاح شد.

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در افتتاحیه این مرکز اظهار کرد: توجه به کمبود و پیری جمعیت و تلاش در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده بسیار ضرورت دارد و دارای اهمیت فراوانی است.

وی با اشاره به ارائه بسته‌های تشویقی توسط دولت سیزدهم در راستای تحقق قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، افزود: در همین راستا تاکنون به ۴۵۰ خانوار واجد شرایط در استان سمنان زمین رایگان واگذار شده است.

در ادامه سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: تاکنون چهار مرکز مشاوره خانواده در سطح استان در راستای جوانی جمعیت و پیشگیری از سقط جنین توسط سپاه راه‌اندازی شده است و کارگاه‌های آموزشی نیز در این حوزه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در خصوص افرادی که ترویج و تسهیل سقط جنین را در سطح استان انجام می‌دهند، اقدامات سلبی و تذکرات لازم در دستور کار است.

سردار دامغانی تصریح کرد: چهار کارگروه ایجابی در قرارگاه جوانی جمعیت سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان در حال فعالیت است.

به گزارش ایمنا، آئین افتتاح اولین مرکز تخصصی مردمی نفس با حضور استاندار سمنان، فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان، فرماندار سمنان، نماینده ولی فقیه در سپاه استان و جمعی از مدیران کل ستادی و اجرایی استان برگزار شد.

کد خبر 691711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.