اجرای طرح نظارتی و پایش صنوف در سمنان

دبیر کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها در شهرداری سمنان از بازدید میدانی و اجرای طرح نظارتی و پایش صنوف، کارگاه‌ها، کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی مواد غذایی خبر داد.

مهدی رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: حوزه سرپرستی معاونت خدمات شهری و دبیرخانه کمیسیون بند ۲۰ شهرداری، با انجام پایش و بازدید سرزده از وضعیت واحدهای صنفی سطح شهر و حریم مصوب شهر سمنان، اقدام به کنترل و نظارت بر این واحدها می‌کند.

وی افزود: تاکنون چندین واحد صنفی و تولیدی پس از اخطارهای مکرر به دلیل وضعیت نامناسب بهداشتی و زیان زیست‌محیطی طی بازدیدهای صورت گرفته و بر اساس گزارش‌های مردمی، پلمب شده‌اند.

دبیر کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها در شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند گزارش‌های خود در خصوص فعالیت‌های غیرقانونی و غیربهداشتی اصناف را در تماس با شماره ۱۳۷ یا ۳۳۳۲۲۲۲۲ اطلاع دهند تا پیگیری در این خصوص توسط عوامل واحد خدمات شهری شهرداری انجام گیرد.

رحمانی تصریح کرد: بازدید میدانی از روند اجرای طرح نظارتی و پایش صنوف، کارگاه‌ها، کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی مواد غذایی با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف از جمله دادگستری، فرمانداری، شورای اسلامی شهر، مرکز بهداشت، اتاق اصناف و دبیر این کمیسیون در شهرداری سمنان انجام شد.

کد خبر 691704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.