پیشرفت ۲۰ درصدی پیاده‌روسازی ضلع جنوبی و شمالی بلوار غدیر سپاهان‌شهر

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان با اشاره به پیاده‌روسازی ضلع جنوبی و شمالی بلوار غدیر سپاهان‌شهر گفت: اجرای جداول، موزائیک‌فرش و بتن‌ریزی به مساحت حدود ۱۰۰۰ مترمربع با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی و با اعتبار ۹ میلیارد ریال انجام می‌شود.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اهمیت و ضرورت توجه به مسائل عمرانی اظهار کرد: با هدف ساماندهی ساختار و فضاهای شهری، مناسب‌سازی معابر و پیاده‌روها در سطح این منطقه در حال انجام است.

وی با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی شایسته در راستای تأمین آرامش و آسایش شهروندان، افزود: با هدف تسهیل در عبور و مرور عابران و سلامت شهروندان، عملیات پیاده‌روسازی در سطح منطقه در قالب پروژه‌های محله‌محور در حال اجرا است.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان با اشاره به پروژه پیاده‌روسازی و مناسب‌سازی کوچه شهید ابرقویی‌نژاد با ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی و اعتبار شش میلیارد و ۲۷۸ میلیون ریال گفت: این پروژه شامل تعویض جداول بتنی، اجرای موزائیک‌فرش و دفع آب‌های سطحی به طول ۱۶۰ متر است.

پیشرفت ۲۰ درصدی پیاده‌روسازی ضلع جنوبی و شمالی بلوار غدیر سپاهان‌شهر

وی تصریح کرد: ترمیم پیاده‌روی ضلع شمالی بلوار دانشگاه و تعمیرات سطح منطقه با اعتبار پنج میلیارد و ۸۷۵ میلیون ریال شامل تعویض جداول بتنی و موزائیک فرش به‌طول ۱۰۰۰ متر با ۸۰ در صد پیشرفت فیزیکی انجام شده است.

کارگر با اشاره به پیاده‌روسازی محوطه اطراف مسجد الزهرا (س) سپاهان‌شهر خاطرنشان کرد: خاک‌برداری، اجرای پیاده‌رو شامل بتن‌ریزی و اجرای سنگ لایبید به ضخامت سه سانتی‌متر در مساحت حدود ۳۰۰ مترمربع و اجرای جداول بتنی وت‌پرس با ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی و اعتبار سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در حال انجام است.

وی با اشاره به پیاده‌روسازی ضلع جنوبی و شمالی بلوار غدیر سپاهان‌شهر گفت: اجرای جداول و موزائیک‌فرش و بتن‌ریزی به مساحت حدود ۱۰۰۰ مترمربع با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی با اعتبار ۹ میلیارد ریال انجام می‌شود.

کد خبر 691702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.