۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
نرخ بهره بین بانکی رکورد زد

نرخ بهره بین بانکی در هفته منتهی به پنجم مهرماه با ۱۱ صدم درصد افزایش، به ۲۳.۸۰ درصد رسید که بالاترین نرخ از سال ۹۴ تاکنون بوده است.

به گزارش ایمنا، تازه‌ترین تغییرات نرخ سود بین بانکی نشان می‌دهد که این نرخ در هفته منتهی به ۵ مهر ماه به بالاترین سطح خود از سال ۹۴ تاکنون رسیده است.

نرخ بهره بین بانکی در هفته نخست مهر ماه امسال با ۱۱ صدم درصد افزایش نسبت به هفته قبل از آن به ۲۳.۸۰ درصد رسیده است، بنابراین رکورد نرخ بهره بین بانکی شکسته شده، چراکه بیشترین نرخ بهره امسال مربوط به بیست‌وهفتم اردیبهشت‌ماه با نرخ ۲۳.۷۶ درصدی بوده است.

نرخ سود ۲۳.۸۰ درصدی بالاترین نرخ سود بین بانکی در ۱۷ هفته گذشته است؛ پیش از این نرخ سود بین بانکی از اواسط اردیبهشت تا خردادماه سال جاری در بالاترین سطح بوده است و رکوردهایی بین ۲۳.۶۰ تا ۲۳.۷۶ درصد به ثبت رسانده بود، اما این آمار هفته قبل شکسته شد.

نرخ سود بین بانکی در هفته پایانی تیرماه، پس از ۶ هفته درجا زدن در کانال ۲۳.۴ درصدی، وارد کانال جدید ۲۳.۵ درصدی شد و از اواخر شهریورماه نیز با عبور از این کانال وارد دامنه ۲۳.۶ درصدی شده بود، اما از هفته قبل با رکوردزنی جدید وارد کانال ۲۳.۸ درصد شد.

نرخ بهره بین بانکی رکورد زد

کد خبر 691625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.