لایروبی جوی‌ها و مسیل‌ها در سطح شهر گلپایگان

شهردار گلپایگان گفت: لایروبی جوی‌های آب در سطح شهر گلپایگان برای آمادگی در برابر بارندگی‌ها در حال انجام است.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از لایروبی جوی‌ها و مسیل‌ها در سطح شهر گلپایگان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل بارش‌ها در شهر گلپایگان و آب گرفتگی شدید معابر هنگام بارندگی، جوی‌های آب نقش پررنگی در هدایت سیلاب‌ها و جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر ایفا می‌کند.

وی افزود: از آنجا که این آب‌گذرها در طول سال به دلیل انباشته شدن پساب‌ها و گل‌ولای، کم‌عمق می‌شود، هر سال در فصل پاییز عملیات لایروبی صورت می‌گیرد.

شهردار گلپایگان خاطرنشان کرد: امسال عملیات لایروبی با به‌کارگیری پنج نیروی کاری و ادوات مکانیزه سنگین آغاز می‌شود و طی دو ماه آینده انجام خواهد شد.

شکرزاده با اشاره به ادامه طرح پاکسازی محله به محله شهر گلپایگان اضافه کرد: به همت کارگران زحمتکش حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری، محله‌های مختلف شهر گلپایگان یکی پس از دیگری به صورت دسته‌جمعی، نظافت و پاکسازی می‌شود.

وی تصریح کرد: پاکبانان و نیروهای خدمات شهری بی‌وقفه تلاش می‌کنند تا شهری پاکیزه داشته باشیم، حضور این پاکبانان با تلاش برای داشتن شهری زیبا و پاکیزه، مرهون زحمات نیروهایی است که با ایثار و فداکاری برای مقابله با آلودگی‌ها در تلاش هستند و در هر ساعت از شبانه‌روز شهر، خیابان‌ها و معابر از وجود این نیروهای خدوم خالی نیست.

کد خبر 691609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.